הסוד נחשף: איברהימוביץ' הפך לאחד מבעלי האמרבי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | האמרבי, אתר רשמי

המועדון השבדי אישר שהחלוץ לא חתם על חוזה שחקן ולא יצטרף, לפחות לא בקרוב, אבל כן רכש 22.5 אחוז מהמניות: "משמח ומרגש אותי להצטרף לכאן ולעזור למועדון שהתפתח ואני אוהב", אמר החלוץ

(גודל טקסט)

יממה אחרי הפוסט של זלאטן איברהימוביץ' שגרם לכל העולם לתהות אם מדובר במעבר שלו להאמרבי השבדית או שמא בתרגיל שיווקי נוסף, כחודש אחרי שרמז על מעבר לספרד ובסוף התברר שהייתה זו רק פרסומת לחברת הימורים, הבוקר (רביעי) אישרו איברהימוביץ' והאמרבי את הסוד הגדול שנשמר במשך 24 שעות, על אף שכל העולם ניסה לגלות.

הענק השבדי, שבגיל 38 צפוי לחזור לשחק באירופה אחרי שסיים את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי, לפי כל הדיווחים הוא עתיד לשוב לאיטליה וכנראה שזה יהיה במדי האקסית מילאן, לא ישחק בהאמרבי, לפחות לא בתקופה הקרובה, אבל הוא בהחלט הופך לחלק משמעותי מהמועדון – החלוץ אחוז מסוים מהבעלות וכעת יהיה אחד מבכירי הנהלת הקבוצה. איברהימוביץ' עבר בין מספר קבוצות נוער בילדות, עד שהגיע למאלמו ובמדיה פרץ עד שבגיל 20 עבר לאייאקס אמסטרדם והשאר היסטוריה.

זלאטן, שיעזוב את ארצות הברית אחרי 52 שערים ב-56 משחקים, שיחק בהמארבי כשהיה ילד קטן, זו למעשה הייתה קבוצתו הראשונה, ולכן הוא החליט לרכוש אחוזים מקבוצת AEG, שהיא גם המשקיעה הראשית בלוס אנג'לס גלאקסי ובהאמרבי, ואיברהימוביץ' למעשה רכש 22.5 אחוז מבעלות המועדון השבדי: "זה מועדון פנטסטי עם אוהדים תומכים ובעלי תשוקה, קבוצה שיש לה המון כבוד משבדיה וגם מחוצה לה. תמיד אהבתי את הקבוצה ואת האוהדים והתרשמתי מאוד מהדרך שעשה המועדון בשנים האחרונות, לא רק על המגרש. להצטרף לכאן ולעזור להאמרבי להתפתח זה משמח ומרגש אותי מאוד", טען.

בעלי האמרבי, ריצ'ארד וון איקסקול הוסיף: "זה חדש לנו, אבל כמובן מאוד מרגש. התזמון מרגיש נפלא, כי התפתחנו מאוד ובשנה הבאה נשחק באירופה אז לקבל דמות כמו זלאטן איברהימוביץ' מרגיש כמו הדבר הנכון. מוקדם לומר איך וכמה הוא יתרום, אבל כל מה שהוא יוכל לעשות עבורנו יהיה מדהים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי