לב תקף את אופ"א: "לא מבין מה הם עושים", סאנה זכה למחמאות

מאמן גרמניה לא אוהב את עומס המשחקים בחודשיים הקרובים ואת ביטול חמשת החילופים. על ה-1:1 עם ספרד אמר: "מתסכל לספוג שער כזה אבל נתנו הכל". ב"בילד" נכתב על הקשר: "פשוט חגיגה לעיניים". וגם: הפדיחה של גוסנס

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה כבר הריחה פתיחה מוצלחת של ליגת האומות כשהובילה 0:1 על ספרד אך ספגה שער שוויון אכזרי עמוק בתוספת הזמן (90+7) בדרך לתיקו 1:1. בתקשורת לא התלהבו יותר מדי מהיכולת של אלופת העולם ב-2014. "עוד קודם לכן לא הכל עבד כמו שצריך עבור לב", נכתב ב"קיקר", שם נמתחה ביקורת על מערך שלושת הבלמים ותהו מדוע קאי האברץ' לא רק שלא פתח בהרכב אלא לא שותף. "נוק אאוט מאוחר לנבחרת!", נכתב ב"בילד".

שניים שזכו למחמאות הם השוער קווין טראפ ולירוי סאנה. "במשחק התחרותי הראשון שלו בגרמניה, הוא גרם לייאוש בקרב הספרדים עם הצלות נהדרות. מדהים איך הוא הציל מול רודריגו", נכתב. על סאנה העיתנואים התענגו: "הוא מעורב בכל פעולה התקפית מסוכנת, פשוט חגיגה לעיניים".

המגן השמאלי רובין גוסנס שערך את הופעת הבכורה, אף הודה ששגה במהלך ספיגת השער: "למדתי משהו, חשבתי שאם אני מאחורי הקו לא סופרים אותי (מבחינת נבדל). אני מאוד מאוכזב שלא שמרנו על שער נקי, אני נסער. המשחק היה רכבת הרים של רגשות".

טימו ורנר חוגג עם שחקני נבחרת גרמניה | Christian Charisius/picture alliance via Getty Images

יואכים לב סיכם: "כמובן שאנחנו מעט עצובים, כשאתה סופג בדקה כזו אתה קודם כל כועס בהתחלה, אבל ראינו הרבה מאוד דברים חיוביים, אני חייב להגיד שהשחקנים שלי נתנו הכל ונלחמו. היו לנו יותר מצבים מספרד. תמיד אהבתי איך שספרד משחקת. הם טכניים, דובקים בשיטה שלהם ואני אוהב לפגוש אותם".

המאמן היה כעוס מאוד על ההחלטות של אופ"א: "אני לא מסכים עם שיבוץ המשחקים. שלושה משחקים באוקטובר ועוד שלושה בנובמבר, זה לא חייב להיות ככה. ביטול חמשת החילופים? חבל. זה היה הגיוני מאוד, אם לא עכשיו אז מתי? השחקנים חזרו מחופשה, חלקם סיימו את המשחק עם הלשון בחוץ. יש לכך השפעה על הבריאות והכושר שלהם".

טימו ורנר היה הגרמני הראשון שכובש נגד ספרד במשחק תחרותי מאז יורגן קלינסמן ב-1994. הוא זכה לשבחים על השער שלו ובאתר "גול" אף צייצו בטוויטר שהרכש החדש של צ'לסי יהיה מלך שערי הפרמיירליג בעונת 2020/21 המתקרבת. החלוץ אמר: "זה מאוד מעצבן, רצנו הרבה ויצרנו הזדמנויות רבות במחצית הראשונה. עשינו הגנה היטב לאחר שהובלנו, הצגנו משחק מעולה. בסוף היו כל כך הרבה שחקני הגנה על המגרש כנראה והיה בלבול. אסור שזה יקרה אבל אנחנו בדרך הנכונה, עשינו צעד לשם".

לירוי סאנה | Christian Charisius/picture alliance via Getty Images

לירוי סאנה: "חזרנו מחופשה, גם אנחנו וגם הם – לא היינו ממש בכושר. התיקו השאיר טעם מר בפה אחרת זה היה בסדר כמובן. ברמה האישית אני חושב שאני נמצא ב-80% יכולת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי