בשלישי: צרפת וקרואטיה ישחזרו את גמר המונדיאל, רונאלדו יחזור בפורטוגל

קיליאן אמבפה | Ian MacNicol/Getty Images

ליגת האומות: אלופת העולם תפגוש את סגניתה ותקווה להמשיך את רצף הניצחונות. הכוכב צפוי לפתוח בהרכב של סנטוס נגד שבדיה (21:35 בספורט2). בנוסף, אנגליה תתארח בדנמרק (21:35 בספורט4), בלגיה תארח את איסלנד

(גודל טקסט)

משחקי ליגת האומות יזמנו מחר (שלישי) מספר משחקים מסקרנים בליגה של דרג A, כאשר במוקד אלופת העולם צרפת תארח את סגניתה קרואטיה למפגש הראשון ביניהם מאז גמר המונדיאל ב-2018. במקביל, פרוטוגל תתארח אצל שבדיה ותנסה להמשיך את היכולת האדירה מהמשחק הקודם (21:35, ישיר בספורט2). בנוסף, אנגליה תשחק נגד דנמרק (21:35, ישיר בספורט4) ובלגיה תפגוש את איסלנד.

צרפת – קרואטיה (21:45)

מעל לשנתיים חלפו מאז שנבחרת צרפת הניפה את גביע העולם במוסקבה, לאחר שניצחה 2:4 את קרואטיה ושברה לא מעט לבבות באזור הבלקן. שני הצדדים לא נפגשו מאז אותו משחק בלוז'ניקי, ומחר שתי הנבחרות יעלו לכר הדשא ב"סטאד דה פראנס", כאשר האורחת מגיעה אחרי הפסד כואב במחזור הפתיחה של ליגת האומות, בו ספגה 4:1 בפורטוגל. מנגד, הטריקולור היו רחוקים מאוד מלהרשים במשחקם בשבדיה, אך בזכות שער נפלא של קיליאן אמבפה יצאו עם שלוש הנקודות היקרות.

המאמן דידייה דשאן לא צפוי לבצע שינויים גדולים בהרכב שפתח בסולנה, כאשר מערך שלושת הבלמים שלו עתיד להיות זה שהוא יציב גם מחר. עם זאת, מסתמן כי אנתוני מרסיאל יפתח הפעם בחוד על חשבון קיליאן אמבפה שנדבק בקורונה וגם פרלאן מנדי מריאל מדריד עשוי לעלות ב-11 שנכנס מחליף במשחק הקודם. דאיו אופאמקאנו, שערך בכורה במדים הלאומיים במשחק הקודם, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט מדשאן וכן אנטואן גריזמן שהחמיץ פנדל לקראת הסיום.

דאיו אופאמקאנו | David Lidstrom/Getty Images

מנגד, קרואטיה תחסר את צמד הקשרים הבכירים שלה, איבן ראקיטיץ' ולוקה מודריץ', שלא נכללו בסגל בשל סיבות לא ברורות. כאמור, הקבוצה של זלאטקו דאליץ' ספגה רביעייה במחזור הראשון אצל פורטוגל, וכעת מופעל עליה עוד יותר לחץ לקראת המשחק מחר. איבן פרישיץ' ינסה להוביל את חוליית ההתקפה לעבר ניצחון בצרפת, כאשר לצידו ישחקו אנטה רביץ' ואנדרה קראמריץ'. דומאגויי וידה ודז'אן לוברן צפויים להיות הבלמים שיתמודדו עם שחקני ההתקפה של המארחים.

שבדיה – פורטוגל (21:35, ישיר בספורט2)

פורטוגל לא ממש הייתה צריכה את כריסטיאנו רונאלדו במחזור הקודם. הכוכב הגדול נותר מחוץ לסגל נגד קרואטיה, וצפה בחבריו מהיציע מנצחים ללא בעיות. מחר הוא כבר אמור לחזור להרכב של פרננדו סנטוס, לאחר שהתאושש מעקיצת הדבורה, וינסה לכבוש את שערו ה-100 בנבחרת.

ז'ואאו פליקס, שכבש שער בכורה בנבחרת הלאומית, ימשיך ב-11 של מאמנו, כאשר בכלי התקשורת במדינה מדברים על כך שטרינקאו, שעבר בקיץ לברצלונה, עשוי לרשום בכורה בהרכב של פורטוגל. מנגד, שבדיה יכולה לצאת מעודדת ממשחקה נגד צרפת בפתיחה, אך תקווה להשיג נקודות ראשונות נגד מחזיקת ליגת האומות. אלכסנדר איסאק ומרקוס ברג עשויים לפתוח בחלק הקדמי של הצהובים.

פרנסיסקו טרינקאו | Pedro Fiúza/NurPhoto via Getty Images

דנמרק – אנגליה (21:35, ישיר בספורט4)

נבחרת שלושת האריות ניצחה בעזרת הרבה מאוד מזל את משחק הפתיחה שלה, כאשר ראחים סטרלינג דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן נגד איסלנד, כאשר שניות לאחר מכן היריבה החמיצה כדור עונשין משלה ובכך אנגליה השיגה את ניצחון דחוק מאוד.

שיחת היום בממלכה היא העובדה שהמאמן גארת' סאות'גייט ניפה את פיל פודן ומייסון גרינווד מהסגל למשחק, לאחר השניים נתפסו ברשתות החברתיות מבלים עם נשים זרות באיסלנד. מלבדם, גם קייל ווקר לא ייקח חלק במשחק אחרי שספג כרטיס אדום במשחק הקודם. הקפטן הארי קיין צפוי לפתוח בחוד, לצידם של ג'יידון סאנצ'ו וסטרלינג, כאשר קלווין פיליפס של לידס ומייסון מאונט יפתחו בקישור.

ראחים סטרלינג | Haflidi Breidfjord/Getty Images

בלגיה – איסלנד (21:45)

אחרי שניצחה 0:2 את דנמרק בפתיחה, בלגיה של רוברטו מרטינס תקווה להמשיך את היכולת מול האיסלנדים, שיצאו מאוכזבים מאוד מהמשחק נגד אנגליה. יאניק קראסקו שוחרר מהסגל לאחר המשחק הראשון, אך במקביל קווין דה בריינה הצטרף ועשוי להנהיג מחר את הקישור. אדן הזאר, שלא קיבל דקות במשחק הקודם, אמור לחזור ל-11, לצד רומלו לוקאקו ודריס מרטנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי