Sport1 Banner

לא לומדים: סאנצ'ו, צ'ילוול ואברהם השתתפו במסיבה בניגוד להנחיות

רגע לפני משחקי נבחרת אנגליה, קשר דורטמונד, שנעדר מהמשחקים האחרונים של קבוצתו בטענה למחלה, וכן מגן צ'לסי, נכחו במסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו של החלוץ שחגג 23 והיה היחיד שהתנצל

(גודל טקסט)

שחקני נבחרת אנגליה שוב הפרו את הכללים. בחלון הנבחרות הקודם נחשף באיסלנד כי שני הכוכבים הצעירים, פיל פודן ממנצ'סטר סיטי ומייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד, שערכו הופעת בכורה במדי שלושת האריות באותו משחק, בילו עם צעירות מקומיות ועל כן נותרו מחוץ לסגל למשחקים הקרובים נגד וויילס, בלגיה ודנמרק, אך הבוקר (שני) התברר כי לפחות שלושה שחקני סגל חגגו במסיבה בניגוד לכלל ההנחיות.

מדובר במגן בן צ'ילוול שבשבת ערך בכורה מושלמת במדי צ'לסי ובקשר בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו, שלא שותף בשני משחקיה האחרונים של דורטמונד בטענה שהוא חולה – אולי לקראת מעבר עוד היום למנצ'סטר יונייטד – שהגיעו למסיבת הפתעה לכבוד חלוץ צ'לסי, תמי אברהם שחגג יום הולדת 23.

למרות המסיבה שהייתה מנוגדת לכללים, השלושה יתייצבו אחר הצהריים לפתיחת ההכנות של נבחרת אנגליה למשחקים הקרובים ויעברו בדיקות קורונה יחד עם שאר הסגל. על פי "הסאן" שחשף את הסיפור, במסיבה היו כ-20 אנשים ללא מסכות וריחוק, דבר המנוגד להנחיות הממשלה שאוסרות על התקהלות של למעלה משישה אנשים בקפסולה. באנגליה, אגב, הקנס עומד על 10,000 ליש"ט.

המסיבה התקיימה שעות ספורות לאחר שצ'לסי הביסה את קריסטל פאלאס ודווקא החלוץ תמי אברהם, שמסיבת ההפתעה נערכה לכבודו, היה היחיד שהתנצל על האירוע: "לא ידעתי על האירוע, אבל אני בכל זאת רוצה להתנצל עמוקות על ההתנהגות. הגעתי הביתה וראיתי שיש מסיבה קטנה, אבל כל מה שאני יכול לעשות עכשיו זה להתנצל, ללמוד מכך ולהבטיח שזה לא יקרה שוב".

עוד באותו נושא: ג'יידון סאנצ'ו, תמי אברהם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי