יואכים לב ספג אש: "זו הסיבה שאף אחד לא מדליק טלוויזיה"

המנשאפט הובילו שלוש פעמים אך לא הצליחו לנצח את טורקיה וספגו שער בדקה ה-96. מתיאוס תקף את המאמן: "הטעויות שלו עלו בניצחון". נויהאוס כבש בבכורה וסחט מחמאות

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה של יואכים לב ממשיכה לקרטע. הגרמנים הובילו כבר שלוש פעמים נגד נבחרת טורקיה אתמול (רביעי) אך ספגו שער אכזרי בתוספת הזמן (90+4) וסיימו בתיקו 3:3 מאכזב. גם במשחק נגד ספרד, בחודש שעבר, הגרמנים בעטו בדלי כשספגו בדקה ה-96. לקראת צמד המשחקים הקרובים בליגת האומות, נגד אוקראינה בעוד יומיים ובהמשך נגד שוויץ – בגרמניה מודאגים, על אף העובדה שהשחקנים הבכירים קיבלו מנוחה לקראת ליגת האומות.

לב אמר: "הזכרתי את זה בפעם האחרונה וגם לפני המשחק. זו בעייה שמלווה אותנו. כמובן שאני מאוכזב ועצבני. אנחנו רושמים איבודי כדור קלים מדי מול היריבות. אם מופעל עלייך לחץ עלייך להתמודד עם זה טוב יותר", הסביר בהתייחסותו לשער הראשון. "איך יכול להיות שאף אחד לא שומר ברחבה ברגע האחרון, זה לא צריך לקרות", רטן על השער השלישי.

אמרה צ'אן לא התחמק מהבעיות: "זה פשוט לא יכול לקרות לנו. עלינו להתבגר, להיות שלווים יותר, אולי לשחק קצת יותר מלוכלך. עלינו להשתפר במהירות. זו לא רק ההגנה, זה כל הקבוצה, אנחנו משחקים יחד בהגנה וגם בהתקפה. כמובן שאלה לא רק המגנים".

שחקני נבחרת גרמניה מאוכזבים | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

שחקן העבר של הנבחרת, לותר מתאוס, ביקר: "גרמניה איבדה יתרון כבר חמש פעמים בזמן האחרון. הטעויות הטקטיות של המאמן עלו לו בניצחון. אני נדהם כשאני רואה שיש הרבה שחקנים כמו ניקו שולץ שיושבים על הספסל במועדונים שלהם אך משחקים בנבחרת. זו הסיבה שאף אחד לא מדליק טלוויזיה".

"לב שוב לא היה יכול להיות מרוצה מהביצועים ההגנתיים של הנבחרת", נכתב ב"קיקר". עוד נטען בטור דעה ארוך כי הנבחרת מאבדת שליטה ונופלת לחוסר ביטחון בצורה מהירה מדי, כבר שנתיים. "טורקיה חשפה בצורה בוטה את כל המגרעות". בנוסף נמתחה ביקורת על חילופיו של המאמן שבטח לא תרמו.

על אף התוצאה המאכזבת, ישנם שחקנים שלא ישכחו את הערב הזה. פלוריאן נויהאוס, קשרה של בורוסיה משנגלדבאך, רשם הופעת בכורה טובה בנבחרת, כבש שער וסחט מחמאות ממאמנו: "זו הרגשה נהדרת להבקיע בנבחרת, אני מודה ללוקה וולדשמידט על עקב נהדר" (גם חלוצה של בנפיקה כבש שער ראשון במדים הלאומיים. מצד שני, היה מאוכזב מהשער השני שהנבחרת ספגה, לאחר שאיבד כדור וטען שנעשתה עליו עבירה ברורה. "הוא דרס אותי לגמרי, עבירות כאלה נשרקות לעתים קרובות. זה עצבן אותי". גם יונאס הופמן מבורוסיה דורטמונד ומוחמד דאוד ערכו הופעת בכורה.

אמרה צ'אן שבור | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי