מאמן צ'כיה: "ישראל חזקה, סולומון גרם להרבה כאבי ראש אצלנו"

לאחר הניצחון 1:2 בסמי עופר, שחקניו של שילאבי חגגו: "היינו קרובים לספיגת שער שוויון בדקות הסיום, שרדנו במזל את תוספת הזמן". המגן קופאל: "שווים עוד 2-3 שערים במשחק הזה. שינוי המערך של ישראל גרם לצרות"

(גודל טקסט)

נבחרת צ'כיה רשמה אתמול (ראשון) את ניצחונה השני בקמפיין ליגת האומות שלה עם 2:1 על נבחרת ישראל באצטדיון סמי עופר, ניצחון שהגיע בעקבות יכולת טובה בפתיחת המשחק ומספר טעויות גדולות שנעשו בהגנה הישראלית.

לאחר המשחק, מאמן צ'כיה ירוסלב שילאבי הודה: "ישראל היא יריבה חזקה. אני שמח מאוד שניצחנו. ערן זהבי ומנור סולומון גרמו להרבה כאבי ראש אצלנו. ישראל פשוט לא ויתרה על המשחק בשום מצב. היינו קרובים מאוד לספיגת שער שוויון בדקות הסיום, ואת תוספת הזמן שרדנו עם הרבה מזל אחרי הבעיטה המסוכנת של סולומון".

לאחר המאמן המאושר, גם המגן ולדימיר קופאל, שמשחק בווסטהאם, דיבר על הכוכב הצעיר של ישראל: "סולומון לא הפסיק לגרום לבעיות בצד שלנו. הוא היה שחקן חופשי על המגרש ומצא כל הזמן שטחים שגרמו לנו להיות בחסרון מספרי".

הצ'כים חוגגים בסמי עופר. "שמח מאוד שניצחנו" | מאור אלקסלסי

המגן הוסיף: "חושב שפתיחת המשחק שלנו הייתה המפתח לניצחון. היא הייתה טובה, לחצנו גבוה כל הזמן וגרמנו לישראל לכבוש שער עצמי. אני חושב גם שיכולנו להבקיע עוד שני שערים נוספים, או אולי שלושה. ישראל שינתה את המערך שלה במחצית השנייה וגרמה לנו לא מעט צרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי