סאות'גייט החמיא למאונט, ראשפורד השווה הישג של הגדולים ביותר

לאחר המהפך והניצחון 1:2 על בלגיה, מאמן אנגליה שיבח את קשר צ'לסי: "הוא כלל לא מוערך. שייך לטופ של הכדורגל העולמי".לצד רוני, בקהאם וצ'רלטון, החלוץ הפך לרביעי בהיסטוריה של הנבחרת שכובש משחק רביעי ברצף

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה גילתה אמש (ראשון) הרבה מאוד אופי נגד בלגיה, כאשר הפכה פיגור מוקדם לניצחון 1:2 חשוב בוומבלי, בדרך לצמרת הבית בליגת האומות. שחקניו של גארת' סאות'גייט היו נראים אנמיים מאוד בפתיחת המשחק, אך לאחר מכן השתפרו בצורה נפלאה, כאשר מייסון מאונט התכבד בשער הניצחון עם מהלך אישי מבריק.

עוד לפני שריקת הפתיחה, כאשר רק פורסמו ההרכבים, ניתן היה לראות שסאות'גייט החזיר לספסל את ג'ק גריליש, במהלך שגרר הרבה מאוד ביקורת בכל עמודי האוהדים של נבחרת שלושת האריות, זאת בעקבות המשחק האדיר שהציג גריליש נגד וויילס ביום חמישי האחרון.

"אני חושב שמאונט כלל לא מוערך" סיפר סאות'גייט לאחר המשחק. "הוא שחקן ששייך לטופ של הכדורגל העולמי. הוא יכול לקבל את הכדור בלחץ, יש לו אינטלגנציה רבה בכל תנועה שהוא עושה, וכמובן, יש לו עוד הרבה זמן ללמוד ולהשתפר. קראתי הרבה ממה שכותבים עליו – אצלנו הוא מקבל את ההערכה שמגיעה לו".

מייסון מאונט | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

שחקן נוסף שהיה מאושר מאוד בסיום המשחק הוא מרקוס ראשפורד, שכבש את שער השוויון של האנגלים מהנקודה הלבנה ורשם הישג אדיר. כוכבה של מנצ'סטר יונייטד השלים משחק רביעי ברציפות במדים הלאומיים בו הוא מוצא את הרשת, רצף שרק בובי צ'רלטון, דייויד בקהאם ו-וויין רוני עשו לפניו בנבחרת. כולם היו מהשדים האדומים.

"כמו מאונט, ראפשורד הוא פשוט פנומנלי במשחק שלו. יש לנו הרבה שחקנים צעירים בסגל שצוברים ניסיון עכשיו בנבחרת. אני חושב שצריך ל'סבול' כדי להרוויח את כל השמות הגדולים האלו, וזה מה שהשחקנים שלי עושים" סיכם סאות'גייט.

מרקוס ראשפורד, מייסון מאונט | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי