בלגיה הפסידה לראשונה מאז 2018, מרטינס מודאג: "חייבים להשתפר"

המדורגת ראשונה בעולם נוצחה 2:1 על ידי אנגליה ואיבדה את המקום הראשון בדרג A של ליגת האומות. המאמן התאכזב מהתגובה של חניכיו אחרי ספיגת השער השני: "עלינו לבחון מדוע זה קרה". לוקאקו: "הפסד קשה"

(גודל טקסט)

אחרי שנוצחה לראשונה מאז נובמבר 2018, נבחרת בלגיה מלקקת הבוקר (שני) את הפצעים. הקבוצה של רוברטו מרטינס הוליכה 0:1 בוומבלי מפנדל מוצלח של רומלו לוקאקו והציגה כדורגל טוב במחצית הראשונה, אך נעלמה בהמשך ומרקוס ראשפורד ומייסון מאונט סידרו לנבחרת אנגליה 1:2 יוקרתי בדרך לראשות הבית השני שבדרג A של ליגת האומות. הבלגים אמנם סבלו מהיעדרותם של טיבו קורטואה, אדן הזאר, דריס מרטנס ושחקנים נוספים, אך עלו בהרכב חזק שכלל בין היתר שמות כמו אקסל ויטסל, קווין דה בריינה ורומלו לוקאקו.

"התגובה שלנו אחרי ספיגת השער השני, זה משהו שחייב להשתפר", הודה המאמן הבלגי מרטינס בסיום והסביר: "ישנם דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון. לא סיימנו את המשחק ברמה שאנחנו בדרך כלל מציגים. אחרי שהם הפכו את התוצאה, לא הגבנו כפי שאנחנו רגילים ועלינו לבחון לעומק מדוע זה קרה לנו".

על הצורה בה התפתח המשחק: "אני מאוכזב, כי המחצית הראשונה הייתה בשליטה שלנו. למרות מספר היעדרויות וכמה צעירים שקיבלו הזדמנות, שיחקנו כדורגל טוב. למרות שהחמצנו לא מעט, אפשר היה לראות למה אנחנו מסוגלים. לצערי ספגנו ואז הייתה סוג של נסיגה ביכולת. במחצית השנייה זה כבר היה ממש גרוע עבורנו. ניסינו לכפות את עצמנו על המשחק ולא חזרנו לסגנון שמאפיין אותנו".

לואקאו, שהבקיע אתמול את שערו ה-53 במדי הנבחרת – לפחות 11 יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של בלגיה, לא הסתיר את התסכול בסיום: "זה הפסד קשה עבורנו, אבל אנחנו נחזור. האכזבה עצומה, כי אני חושב שהיינו צריכים להוציא מהמשחק הזה יותר. במחצית הראשונה הגענו להרבה מאוד מצבים, שיחקנו יפה ושלטנו בכר הדשא. אני חושב שהיינו יכולים להימנע מהשער של ראשפורד, שקבע 1:1 והחזיר אותם למשחק. חבל, אבל הפנים שלנו כבר אל עבר המשחק מול איסלנד ביום רביעי".

רוברטו מרטינס | Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי