ואן דה בייק במסר לסולשיאר: "הוכחתי שאני מסוגל לתרום"

הקשר שכבש ב-1:1 של הולנד נגד ספרד רוצה לשחק יותר ביונייטד: "מחכה לקבל יותר הזדמנויות". בתקשורת החמיאו: "צפית בזה, אולה?". דה בור שעדיין לא ניצח כמאמן האורנג': "יכולנו לעשות זאת, לקחנו יוזמה"

(גודל טקסט)

בחלוף ארבעה משחקים על הקווים כמאמן נבחרת הולנד, פרנק דה בור עדיין לא השיג ניצחון. אולם, מאמן האורנג' יכול למצוא נקודות אור לאחר ה-1:1 נגד ספרד אתמול (רביעי). הולנד שמרה על המאזן הטוב נגד ספרד לה הפסידה פעם אחת בלבד בשמונה משחקים, ולא פחות מחמשת שחקני אלקמאר ערכו הופעת בכורה בנבחרת בשנתיים האחרונות. כעת לנבחרת מצפים משחקים חשובים נגד בוסניה, גם כן בבית, בליגת האומות בעוד שלושה ימים, ובהמשך נגד פולין של רוברט לבנדובסקי.

דה בור אמר: "כמובן שהייתי רוצה לנצח, יכולנו לעשות את זה ואני מקווה שזה יקרה נגד בוסניה. אחרי הפיגור נראינו טוב יותר, פרנקי דה יונג וג'ורג'י (ויינאלדום) לחצו יותר. אמרתי לבחורים בהפסקה מה עלינו לשפר. דוני ואן דה בייק ולוק דה יונג לקחו יוזמה".

ויינאלדום שענד את סרט הקפטן סיפר: "חבל שהחמצנו את הניצחון, זה היה עבורינו יותר ממשחק ידידות, אנחנו תמיד רוצים לנצח וחשוב לנו להישאר בטופ עשר הנבחרות המובילות בדירוג. היה נחמד לקבל את הסרט ולייצג את המדינה אבל כמובן שהייתי מעדיף שוירג'יל ואן דייק יהיה כאן, הוא הקפטן אבל הוא תומך בנו בכל זאת, הוא מעורב, שוחחנו בטלפון לפני המשחק.

פרנק דה בור | Eric Verhoeven/Soccrates/Getty Images

"הכתומים יכלו לנצח אך זו תוצאה שאפשר לחיות איתה. זה דפוס חוזר שהנבחרת פשוט טובה יותר אחרי ההפסקה", נכתב ב-"AD". "הכוחות הטריים עזרו לנבחרת להיראות מצוין לאחר המחצית. חבל שממפיס ודה יונג לא היו חדים מספיק", נכתב ב"טלחרף".

ואן דה בייק זכה לשבחים מכלי התקשורת לאחר השער שלו: "הוא עדיין מחפש את דרכו במנצ'סטר יונייטד אבל בהולנד הוא בהחלט כאן", נכתב ב-"AD" על הקשר שכבש לא רק אתמול אלא גם נגד איטליה. "ואן דה בייק שלח מסר אדיר לסולשיאר. צפית בזה אולה?", נכתב ב"דיילי מייל" שכן הקשר לא פתח בהרכב ולו פעם אחת בליגה מאז הצטרף בקיץ. לאחר המשחק אמר ואן דה בייק שהוא מצפה לשחק יותר במנצ'סטר יונייטד: "הוכחתי שאני יכול להוסיף משהו לקבוצה שלי. אני אדם סבלני אבל רוצה לקבל יותר הזדמנויות. אני חושב שבדקות ששיחקתי הוכחתי מה אני שווה".

הולנד נגד ספרד
הולנד נגד ספרד | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי