דרידה: "נלחץ את ישראל כמו שעשינו במשחק הקודם נגדה"

ולדימיר דרידה | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

הקפטן השני של נבחרת צ'כיה לקראת המחזור החמישי בליגת האומות: "היינו בצרות בפעם האחרונה שפגשנו את ישראל. יש לנו סיכוי לסיים ראשונים". המאמן שילהאבי: "יהיו שינויים בהרכב. שחקנים חסרים? צריך לדעת לאלתר"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה נגד גרמניה במשחקה האחרון, נבחרת צ'כיה קיימה הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים לפני המפגש מחר נגד ישראל (21:45), במסגרת המחזור החמישי של ליגת האומות.

לקראת המשחק בפלזן, הקפטן המשני של הצ'כים, ולדימיר דרידה, סיפר: "ננסה לשחק בצורה דומה למשחק הקודם מול ישראל. בדקות הראשונות שלטנו לגמרי במגרש וזה מה שאנחנו מכוונים אליו מחר, במיוחד כשמדובר במשחק ביתי".

"אנחנו מסוגלים לייצר לחץ רב על המגרש. בסיום המשחק הקודם היינו בצרות כי לא היינו מספיק פעילים, ואת זה ננסה לשנות. רוצים להשיג שליטה על הכדור כל הזמן" הוסיף קשרה של הרטה ברלין. "קיים סיכוי שנסיים ראשונים את הבית, ובגלל זה אנחנו ניתן הכל במשחקים הקרובים. נעשה הכל כדי לנצח ונראה מה יקרה אחר כך".

דרידה נגד אבו פאני בסמי עופר. "נעשה הכל כדי לנצח" | MB Media/Getty Images

לאחר דרידה, גם המאמן ירוסלב שילהאבי דיבר על ההכנות למשחק. המאמן התייחס לביטול המשחק של ישראל נגד נורבגיה ואמר: אין לזה השפעה עלינו. ההכנות שלנו לא השתנתו והכל עבר ללא בעיות. לגבי ישראל, נוכל לדעת רק על המגרש כיצד זה השפיע עליה".

ההרכב למשחק: "צפויים להיות שינויים ממשחק הידידות מול גרמניה. ההרכב שלי כבר סגור, ומחר כולם יוכלו לדעת את זה. שחקנים חסרים? זה עצוב מאוד כשיש כאלו, אבל אם מזמנים סגל רחב אז הכל בסדר. צריך לדעת לאלתר גם כשצריך".

מוליכת הבית היא סקוטלנד, שעלתה ליורו 2020 לפני יומיים כאשר ניצחה את סרביה בגמר הפלייאוף, זאת לאחר שהדיחה את ישראל כזכור, בשלב חצי הגמר. שילהאבי הזכיר את המשחק וסיפר: "צפיתי במשחק של ישראל נגד סקוטלנד, זה היה משחק מעולה והוא הסתיים רק בדו-קרב פנדלים. כל הקבוצות בפלייאוף היו חזקות, כולן יכלו לעלות".

שילאהבי. "שחקנים חסרים? צריך לדעת לאלתר לפעמים" | Raddad Jebarah/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי