בוטל גם המשחק של נורבגיה ברומניה: "לקחו לנו כרטיס למונדיאל"

אחרי ביטול המשחק נגד ישראל בעקבות ההידבקות של דאבור בקורונה, הרשויות בסקנדינביה מנעו מהנבחרת לצאת לבוקרשט למשחק ליגת האומות וכעת הולאנד ואודגור צפויים לספוג הפסדים טכניים ואולי גם לרדת לדרג השלישי

(גודל טקסט)

ביום רביעי הודיעו הרשויות בנורבגיה על ביטול משחק הידידות נגד נבחרת ישראל, שכבר הייתה באוסלו וסיימה את כל הכנותיה למשחק בין השתיים שאמור היה להיערך באתו ערב וכל זאת בעקבות הידבקותו של מואנס דאבור בקורונה.

כידוע, בישראל הרימו גבה כיצד שחקן אחד שנדבק ועזב את המדינה כבר בבוקר למחרת הוביל לביטול המפגש, בוודאי לאור העובדה שכל שאר השחקנים יצאו שליליים לקורונה ושאפילו ביברס נאתכו ששהה עם דאבור שוחרר מחובת בידוד, אבל מסתבר שזו לא הייתה ההתאחדות הנורבגית שחיפשה תירוץ לבטל את המשחק כפי שהיו מי שחשדו.

הלילה (בין שבת לראשון) הגיע אישור רשמי מאופ"א שגם משחק ליגת האומות שתוכנן להיערך הערב בין נבחרות רומניה לנורבגיה לא יתקיים, לאחר שהרשויות במדינה הסקנדינבית אסרו על הנבחרת לצאת לרומניה בדרישה שיחלו בידוד בעשרת הימים הקרובים וכל זאת לאחר שהקפטן עומאר אלאבדלאווי נמצא חיובי בבדיקה שנערכה בסוף השבוע.

מרטין אודגור וארלינג הולאנד
מרטין אודגור וארלינג הולאנד. תקועים באוסלו | Trond Tandberg/Getty Images

נורבגיה, שגם אמורה להתארח אצל אוסטריה ביום רביעי, ככל הנראה לא תתייצב גם למשחק הבא שלה וצפויה לספוג שני הפסדים טכניים במקרה הטוב – אפשרות נוספת היא שכל תוצאותיה בקמפיין ליגת האומות יבוטלו והיא בתור עונש תרד לדרג השלישי.

בהתאחדות הרומנית קיבלו את אישור הרשויות במדינה לאפשר לנורבגים להגיע ולשחק מול "הטריקולור" וזאת על אף שאובחן שחקן חיובי בנבחרת היריבה, אך הרשויות בנורבגיה הטילו וטו על יציאת הנבחרת ולא התרשמו גם מעצומה שעליה חתמו הכוכבים המקומיים, ארלינג הולאנד ומרטין אודגור שיהיה מעניין לראות אם יוכלו לעזוב את המדינה ולשוב לקבוצותיהם לקראת משחקי סוף השבוע.

בתקשורת הנורבגית, שם לא התייחסו ברצינות יתרה לביטול המשחק נגד ישראל, כבר ביקרו קשות הבוקר את הרשויות ובין השאר נכתב ב"VG": "הרשויות מנעו מנבחרת נורבגיה את הגישה הכי קלה למונדיאל 2022 – דרך ליגת האומות. היינו מנצחים ועולים לראש הבית בדרג ב', במקום זאת עכשיו יורידו אותנו לדרג ג' והנבחרת תצטרך להתחיל את הכל מההתחלה ב-2021".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי