אנגליה מאוהבת בפודן: "הגיע סופרסטאר חדש"

בממלכה התרגשו מההופעה של הכוכב הצעיר ב-0:4 על איסלנד, בה כיכב עם צמד ובישול, סאות'גייט החמיא: "אחד מהכישרונות המרגשים שלנו". וגם: הנתונים המטורפים על המהפכה הצעירה

(גודל טקסט)

עם כל כך הרבה כישרונות צעירים, קשה להאמין שנבחרת אנגליה לא תחזור להתחרות בשלבים הגבוהים של הטורנירים הבינלאומיים. נבחרת שלושת האריות אמנם מעולם לא זכתה ביורו והניפה בפעם האחרונה (והיחידה) את גביע העולם ב-1966, אך היא בדרך למעלה. אתמול (רביעי) היא ניצחה 0:4 את איסלנד בליגת האומות, ונכון, היא לא הצליחה לסיים ראשונה בבית, היא עדיין לא יציבה ועדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה – אבל היא ללא ספק עמוק בתהליך של שינוי משמעותי.

צפו בתקציר ה-0:4 של אנגליה על איסלנד

כמה השינוי משמעותי? שימו לב לנתונים על המהפכה הצעירה בנבחרת אנגליה: המשחק אתמול היה המשחק הרשמי הראשון מאז המשחק מול צפון אירלנד ב-1959 בו פתחו ארבעה שחקנים בני 21 ומטה. שלושה מתוך הארבעה האלה גם הצליחו לכבוש (פיל פודן, דקלאן רייס ומייסון מאונט) – וזו הפעם הראשונה ששלושה שחקנים בני 21 ומטה כובשים במשחק של אנגליה מאז 1883 (!).

אבל סיפור המשחק היה ללא ספק פיל פודן. קשר מנצ'סטר סיטי רקד על המגרש ולהט עם צמד ובישול, וחגג את שערי הבכורה שלו במדים הלאומיים. אגב, הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש צמד במשחק ביתי של נבחרת אנגליה. כזכור, רק לפני כחודשיים הוא נופה מסגל הנבחרת יחד עם מייסון גרינווד מכיוון שהזמינו נשים למלון שלהם באיסלנד לקראת המשחק מול אותה נבחרת שהוא כיכב מולה אתמול.

בתקשורת המקומית החמיאו בגדול: "הראה שהוא העתיד של הנבחרת, היה נראה כאילו הוא הבעלים של המגרש. גארת' סאות'גייט לימד אותו לקח והוא עשה תיקון. הגיע סופרסטאר חדש". פודן עצמו אמר לאחד המשחק: "נהנתי מאוד, היה עדיף אם היו גם אוהדים במגרש. זה אומר המון בשבילי לכבוש את השערים הראשונים שלי במדי נבחרת אנגליה. יש הרבה שחקנים שנלחמים על הרבה מקומות. כולם מקבלים הזדמנות, וכשאתה מקבל את הבמה אתה צריך לעשות את הכי טוב שאתה יכול. יש לנו הרבה מאוד כישרונות צעירים והעתיד נראה טוב".

פיל פודן | Michael Regan/Getty Images

מאמן הנבחרת, סאות'גייט, החמיא לכוכב הצעיר שלו: "זה משחק טוב מאוד שלו וגם של מייסון מאונט וג'ק גריליש. אנחנו יודעים מה פיל מסוגל לעשות. הוא אחד מהכישרונות המרגשים שלנו שיככבו בשנים הקרובות עבור אנגליה".

סאות'גייט דיבר על כמות הכישרונות הצעירים שלו: "כשאתה משחק מול נבחרות כמו פורטוגל וצרפת, שהן מ'ארץ הענקיות', אתה צריך להתמודד עם זה. עם שחקנים טכניים טובים – אפשר לעשות את זה. צריך רק להשיג את האיזון הנכון. לשחקנים האלה יש עכשיו חמישה חודשים של משחקים עם המועדונים שלהם והם ילמדו עוד יותר. אם יש לי כאב ראש בגלל שיש לי הרבה שחקנים טובים, זה כאב ראש נחמד שאני מוכן שיהיה לי".

גארת' סאות'גייט | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי