צפו: צ'לסי הביסה 0:3 את ארסנל, צמד למישי בטשואיי

מיצ'י בטשואיי
מיצ'י בטשואיי | צילום:AFP

הבלוז דרסו את התותחנים, ללא אלכסיס סאנצ'ס, במפגש הראשון בין הקבוצות מאז גמר הגביע האנגלי. החלוץ הבלגי שבישל גם לוויליאן להט ואותת למוראטה

(גודל טקסט)

במפגש הראשון שלהן מאז גמר הגביע האנגלי, הביסה היום (שבת) צ'לסי 0:3 את ארסנל בדרבי הלונדוני שנערך באצטדיון בבייג'ינג.

התותחנים, ללא אלכסיס סאנצ'ס שעשוי לעבור לפאריס סן ז'רמן, הצליחו להחזיק 40 דקות מול ההתקפה של הבלוז, כשבין לבין פדרו נפצע בדקה ה-27 והוחלף בז'רמי בוגה. בדקה ה-40 כדור עומק של מישי בטשואיי מצא את וויליאן שהתגבר על ההגנה ומקצה הרחבה בעט שטוח לפינה הימנית והעלה את צ'לסי ל-0:1. שתי דקות לאחר מכן היה זה תורו של החלוץ הבלגי לכבוש כשקיבל כדור עומק מאנגולו קאנטה והפציץ מ-16 מטרים את הפינה השמאלית של דויד אוספינה, 0:2 לצ'לסי במחצית.

שחקניו של אנטוניו קונטה המשיכו בשלהם במחצית השנייה ובדקה ה-49 מרקוס אלונסו פרץ משמאל ושלח כדור רוחב שהגיע לבטשואיי. החלוץ הבלגי, שנחוש להראות לרכש החדש אלברו מוראטה שתהיה לו תחרות לא קלה על המקום בהרכב, בעט שוב כדור חזק מחוץ לרחבה, הפעם לפינה הימנית הגבוהה של השוער הקולומביאני וקבע 0:3 שנשמר עד תוצאת הסיום.


הגנת התותחנים לא הצליחה לעצור את וויליאן (AFP)

אלופת אנגליה תפגוש את באיירן מינכן ביום שלישי צ'לסי (14:30, שידור ישיר בספורטHD1) במסגרת גביע האלופות, כשארסנל תפגוש בשבת הבאה את בנפיקה במסגרת טורניר האמירויות. שתי הקבוצות ייפגשו שוב בשישי באוגוסט, הפעם בקרב על מגן הקהילה.

הרכבים
ארסנל:
דויד אוספינה (אמיליאנו מרטינס 75), פר מרטסאקר (מוחמד אלנני 46), נאצ'ו מונריאל (לורן קוסיילני 46), אשלי מייטלנד-ניילס (סיאד קולשינאץ' 46), כהן בראמל (דני וולבק 46), גרניט ג'אקה (פרנסיס קוקלן 46), ארון ראמזי (ג'וזף ווילוק 69), אלכס אוקסלייד-צ'מברליין (רייס נלסון 69), אלכס איוובי, מסוט אוזיל (דונייל מאלן 76), אלכסנדר לקאזט (אוליבייה ז'ירו 46).

צ'לסי: טיבו קורטואה (ווילי קבאז'רו 46), ססאר אספיליקואטה (קייל סקוט 77), דויד לואיז (אנדראס כריסטיאנסן 77), גארי קייהיל (ג'ייק קלארק-סולטר 77), ויקטור מוזס (פיקאיו טומורי 69), ססק פברגאס (תומא קאלאס 77), אנגולו קאנטה (מאריו פשאליץ' 77), מרקוס אלונסו (קנדי 69), וויליאן (לואיס בייקר 69), מישי בטשואיי (לואיק רמי 69), פדרו (ז'רמי בוגה 29).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי