מאנה: יש לנו עוד מטרות העונה, לא מאמין שקוטיניו יעזוב

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

הקשר הסנגלי שכבש בניצחון 1:2 של ליברפול בברנלי: "היתה לי בעיה של ביטחון, נקווה שהשער יוציא אותי מזה". על הרכש החדש: "ואן דייק בלם מצוין, הוא יתרום לנו"

(גודל טקסט)

"אני לא מעורה בפרטים בכל הנוגע לפיליפה קוטיניו, אבל יש לנו עוד הרבה מטרות העונה כך שאני לא מאמין שהוא יעזוב", כך אמר סדיו מאנה בראיון לתקשורת האנגלית והתייחס גם לרכש החדש והיקר (75 מיליון ליש"ט) של ליברפול: "וירג'יל ואן דייק שיחק אתי בסאות'המפטון, הוא בלם מצוין ואני בטוח שהוא יתרום לנו רבות".

מאנה הודה כי הפצצה לחיבורים ב-1:2 במחזור האחרון בברנלי היתה הרבה יותר משער עבורו. "לא היה לי בכלל קל בתקופה האחרונה כשכל הקו הקדמי תורם (הכוונה לקוטיניו, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו) ואני לא", אמר מאנה, "אני מאוד מקווה שהשער הזה יחזיר לי את הביטחון שקצת אבד לי".

המספרים דווקא סותרים את התחושה שהקשר הסנגלי נמצא בעונת ירידה ומשמש רק כלי משני לשלישייה הברזילאית-מצרית. בעונה שעברה היו לו תשעה שערים ב-21 הופעות בעוד העונה שמונה שערים ב-24 הופעות (0.43 שער למשחק, מול 0.33) לא פער גדול. מה גם שיש לו נסיבות מקילות. הפגיעה הלא מכוונת אבל המכוערת באדרסון עלתה לו בהרחקה לשלושה משחקים ואחר כך באה פציעה.

"אני מאוד שמח לשחק בקבוצה כמו ליברפול עם שחקנים כל כך טובים לצדי ואין לי בעייה עם תחרות", מספר מאנה, "זה מוציא ממני יותר מוטיבציה כדי לחזור לעצמי ולעזור לקבוצה. אני מקווה שהשער הזה יהיה נקודת התחלה חדשה".


מאנה לא מאמין שקוטיניו יעזוב (Getty)

אגב, מאנה וסלאח יעלו בחמישי על מטוס מיוחד ששכרה ליברפול ויטוסו לגאנה לטקס בחירת כדורגלן השנה באפריקה. מיד אחרי הטקס יטוסו השניים בחזרה לאנגליה ומאנה צפוי לקחת חלק במשחק הגביע נגד אברטון. אגב סלאח לא התאמן השבוע והוא עדיין בספק לגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי