קלופ: לא נרכוש מחליף לקוטיניו, זה לא עניין של כסף

יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו
יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו | AFP

רגע לפני שיתארח אצל סוונזי בשני (22:00, ספורט1), מנג'ר ליברפול מסתפק בללאנה ואוקסלייד-צ'מברליין, והתייחס לעומס בפרמייר-ליג: "אם רוצים לשמוע על הרמה צריכים לחשוב על זה. הגיע הזמן שמישהו יתחשב בשחקנים"

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בפרמייר-ליג יינעל מחר (שני) כשליברפול הלוהטת תתארח באצטדיון "ליברטי" אצל נועלת הטבלה סוונזי (22:00, שידור ישיר בספורט1).

ליברפול, שגברה בשבוע שעבר 3:4 על מוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי והשלימה רצף של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, תגיע במטרה להמשיך במומנטום החיובי על חשבון האחרונה בטבלה, ולהיצמד שוב לצ'לסי השלישית. מנג'ר המייטירדס יורגן קלופ התייחס שוב לעומס בפרמייר-ליג, בה אין פגרת חורף: "הסתכלנו בלוח הזמנים אחרי המונדיאל והליגה באנגליה מתחילה שבועיים לפני גרמניה. אולי בגרמניה חושבים שהם יהיו בגמר? אני לא יודע".

"נתחיל את העונה בסביבות ה-11 באוגוסט", המשיך הגרמני. "וזה יהיה שבוע מוקדם יותר אם נזכה בגביע ונשחק במגן הקהילה. כשהמונדיאל יסתיים, זה הזמן היחיד בו השחקנים יכולו לקבל חופשה וצריכים לתת להם לפחות שלושה שבועות. שבועיים אחרי סוף העונה הבאה תעמדו פה ותשאלו אותי 'למה שחקן שיחק כמו שהוא שיחק', ואני אגיד כי זה הוא לא קיבל מנוחה מאז 1960 ומשהו. הגיע הזמן שמישהו יבוא ויגיד 'בואו לא נשכח את כל השחקנים בכל העסק הזה'. זה לא קשור אליי כי אני יכול לנוח 365 ימים בשנה, אבל אם אתם רוצים לשמור את הרמה והאיכות גבוהות, אתם צריכים לחשוב על זה'".


אוקסלייד-צ'מברליין. המחליף של קוטיניו? (Gettyimages)

בנוסף, טען קלופ שלא יבזבז כסף רק כדי לרצות את מי שחושב שהקבוצה צריכה מחליף לפיליפה קוטיניו: "אני לא חושב על הכסף ואף אחד לא אמר לי לחשוב על הכסף כי אנחנו תמיד הגיוניים ומנסים לעשות את הדבר הנכון. ברור שאנחנו לא מהססים להוציא כסף, כבר עשינו את זה בעבר, אבל לא כרגע. מדובר על לקבל את ההחלטה הנכונה. אני לא חושב שאדם ללאנה הוא המחליף של קוטיניו אבל הוא חזר. זה עוד שחקן נפלא, יצירתי והתקפי בקישור. נכון שאין לו את אותן בעיטות חופשיות כמו קוטיניו, אבל הוא יכול לחזק אותנו בהרבה מצבים. גם אוקסלייד-צ'מברליין יכול לעשות את העבודה".

בצד השני, הברבורים יקוו להפתיע בבית ולהנחיל הפסד ליגה ראשון לליברפול מאז אוקטובר וניצחון שני תחת המנג'ר קרלוס קרביאל שיצמיד אותם לווסט ברומיץ', שסיימה אתמול ב-1:1 עם אברטון. זאת לא תהיה משימה פשוטה מול המייטירדס, שכבשו לפחות 2 שערים בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגה, כשסוונזי לעומתה הבקיעה שער אחד לכל היותר בשבעת המשחקים האחרונים בבית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי