האקרים פרצו לפייסבוק של מאחרז והוציאו הודעת פרישה

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | Gettyimages

חשבונו של כוכב לסטר נפרץ ובפוסט שהוסר מאוחר יותר נכתב: "אחרי התייעצויות רבות עם רופאים החלטתי לעזוב, תמיד תישארו בליבי"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
בחודשים האחרונים עסקה התקשורת האנגלית רבות בעתידו של ריאד מאחרז. המו"מ של לסטר עם מנצ'סטר סיטי לא הבשיל והאלג'יראי נאלץ להישאר לפחות חצי עונה נוספת בשורות השועלים, כידוע גם נעדר אחר כך מאימונים וממשחקים ככל הנראה מכיוון שלא שוחרר לאלופה הצפויה, על אף שהוא הכחיש שזוהי הסיבה להיעדרותו, וכעת הוא "מככב" בסיפור חדש.


נראה שכוכב לסטר הרגיש על בשרו כיצד הרשתות החברתיות יכולות לפגוע בחיים, לאחר שבעמוד הפייסבוק הרשמי שלו הוא הודיע על פרישה מכדורגל. יש לציין שאף גורם רשמי לא אישר את הידיעה ורק בשבת האחרונה הוא כבש בדקה ה-97 שער שהציל את לסטר מהפסד, כך שקשה להאמין שהוא אכן פרש ממשחק בהודעת פייסבוק באישון לילה. ב"סקיי ספורטס" מיהרו להבהיר כי להם נמסר שפרצו לו לחשבון.




בהודעת הפרישה לכאורה נכתב כי הוא נאלץ לתלות את הנעליים עקב מצבו הבריאותי. זו ההודעה הראשונה בחשבונו מאז ה-24 בפברואר: "אחרי הרבה התייעצויות עם רופאים החלטתי להישאר הרחק מהכדורגל. הזמן שלי ככדורגלן הסתיים. אני רוצה לומר תודה למי שהיה נחמד איתי בעיר המדהימה הזאת. תמיד תישארו בליבי", כתב לכאורה מאחרז.

Riyad Mahrez has… retired?

pic.twitter.com/JZ2FNKXOq3

— Sacha Pisani (@Sachk0) 7 במרץ 2018

מאוחר יותר הפוסט הוסר והשחקן כתב שצריך לייצר מנגנונים לאיתור האקרים. "לא הבנתי מאיפה זה בא". בשבת האחרונה, דקות ספורות לאחר שהבקיע מול בורנמות', קבע 1:1 וכאמור מנע הפסד ביתי, אמר: "אני מאמין שעוד אבקיע הרבה שערים בלסטר". גם חמש שעות לפני פרסום "הודעת הפרישה", העלה מאחרז בחשבון הטוויטר שלו סרטון שלו כובש מול בורנמות' לצד הכיתוב "אני אף פעם לא מוותר".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי