סולשיאר עקץ את מוריניו: "פוגבה תמיד היה ילד שמח"

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Gettyimages

המנג'ר החמיא לכוכב שכבש צמד ב-1:3 של מנצ'סטר יונייטד על האדרספילד: "זה השחקן שאני מכיר ואימנתי במילואים". בתקשורת החמיאו לנורבגי, שניצח בשני משחקיו הראשונים: "פיזר את העננים השחוקים מעל אולד טראפורד"

(גודל טקסט)
נראה שמנצ'סטר יונייטד רק נהנית מפיטוריו של ז'וזה מוריניו. שני המשחקים הראשונים של אולה גונאר סולשיאר היו אומנם נגד קבוצות תחתית שסביר להניח שגם הפורטוגלי היה מנצח, אבל הדרך השתנתה ואחרי ה-1:5 על קרדיף בשבת האחרונה, אתמול (רביעי) ניצחו השדים האדומים 1:3 את האדרספילד באולד טראפורד. מאזנו של הנורבגי עומד על 6 נקודות, 8 שערים ולא פחות חשוב מכך, פול פוגבה כבש צמד ונראה בהחלט כמו שחקן שחזר להנות מכדורגל.


ב"מירור" תואר העניין באופן ציורי: "כשסולשיאר הגיע לאולד טראפורד הוא פיזר את העננים השחורים שהתקדרו מעל שמי האיצטדיון". עוד נכתב שלמרות כל המחמאות שמגיעות למנג'ר החדש, צריך לזכור שהאדרספילד לא ניצחה את יונייטד מאז 1930 ובנוסף השדים האדומים לא הפסידו בבית ב""בוקסינג דיי" מאז 1978. יחד עם זאת, הנורבגי למשל החזיר לעניינים את פרד שפתח אתמול בהרכב. הברזילאי לא עלה ב-11 של מוריניו מאז המחזור ה-11, כשהפורטוגלי טען כי הוא צריך לחזק את הקישור ההגנתי כדי שפרד יוכל לשחק.


סולשיאר טען לפני המשחק שיונייטד חרטה מחדש על דגלה את הכדורגל ההתקפי שלה מימיו של סר אלכס פרגוסון, והוא עמד בדבריו ונראה שאפילו דויד דה חאה נראה כמו השוער שהתרגלו לראות באולד טראפורד, אחרי שהציל מספר פעמים את יונייטד מספיגה. חלוץ וקפטן העבר של הקבוצה וויין רוני, שנתן לסולשיאר עצות בוואטסאפ, חזר אתמול לאצטדיון וצפה בקבוצתו לשעבר מנצחת. הנורבגי אגב, שהתקבל על ידי האוהדים כמו גיבור שחזר הביתה, הפך למנג'ר החמישי בלבד בתולדות המועדון שמנצח בשני משחקיו הראשונים, הישג שרשם מוריניו אך לא פרגוסון.


Old Trafford ❤️ @ManUtdpic.twitter.com/WCkUxmolJ2

— Wayne Rooney (@WayneRooney) 26 בדצמבר 2018

"זה פול פוגבה שאני מכיר ואימנתי במילואים", אמר סולשיאר על הקשר שהצטיין, ועל הדרך עקץ את מוריניו כשאמר: "פוגבה תמיד היה ילד שמח עם חיוך גדול על פניו. כשאתה משחק עבור יונייטד אתה צריך להיות מאושר. ברור שצריכה להיות לו גם אחריות, אבל צריך שיהיה לך כבוד וזכות לשחק בקבוצה. הוא ילד של מנצ'סטר יונייטד מכף רגל ועד ראש". בשני משחקים תחת הנורבגי, בישל הצרפתי שלושה שערים נגד קרדיף וכבש פעמיים נגד האדרספילד. אותו פוגבה שמוריניו ספסל במשחקיו האחרונים. על המשחק אמר סולשיאר: "התקפית היינו טובים מאוד, אבל אנחנו צריכים ללמוד להאט את המשחק ולשחק בחלק שלהם. קשה לשנות משהו בקבוצה שאתה נמצא בה רק שבוע. כל שינוי הוא בחשיבה בלבד. אני רוצה שהקבוצה שלי תשחק בצורה מסוימת ונותן להם עצות קטנות פה ושם, אבל אנחנו מתקדמים בעבודה".



סולשיאר ופוגבה. הקשר נראה טוב אצל הנורבגי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי