דיווח באנגליה: טוטנהאם תפנה לאלגרי אם פוצ'טינו יעזוב

מאוריסיו פוצ'טינו עם מסימיליאנו אלגרי
מאוריסיו פוצ'טינו עם מסימיליאנו אלגרי | AFP

על פי "מירור", התרנגולים סימנו את המאמן היוצא של יובנטוס כמחליף לארגנטינאי שהביע מספר פעמים את רצונו לעזוב ושמו נקשר למועדוני צמרת באיטליה. היו"ר דניאל לוי יקבל החלטה אחרי גמר ליגת האלופות

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
ככל שגמר ליגת האלופות מתקרב, ההתרגשות בטוטנהאם גוברת. הופעת הבכורה של המועדון הלונדוני במעמד היוקרתי תהווה אבן דרך היסטורית עבור התרנגולים, בלי קשר לשאלה האם יזכו או לא. האיש שחתום על ההישג הזה יותר מכל הוא מאוריסיו פוצ'טינו, המאמן שללא רכש בשני חלונות ההעברות האחרונים וללא הכוכב הארי קיין הצליח לעשות את הבלתי ייאמן.


ההצלחה של פוצ'טינו תפסה את עיניהם של מועדוני צמרת באירופה, ולמרות שלמאמן יש חוזה בטוטנהאם עד 2023, ייתכן שיעבור כבר הקיץ. פוצ'טינו לא היה מרוצה במהלך השנה האחרונה מהמחסור ברכש, שהיה תוצאה של ההשקעה באצטדיון החדש, וייתכן שייענה לחיזוריהם של יובנטוס, מילאן או קבוצות אחרות שהוזכרו כמתעניינות בו.


אם אכן יעזוב, לטוטנהאם כבר יש תוכנית ב'. על פי "מירור", התרנגולים סימנו מועמד להחליף את המאמן הארגנטינאי – מסימילאנו אלגרי, שעוזב את יובנטוס. המאמן האהוב ערך אתמול (ראשון) פרידה מאוהדי יובה באצטדיון הביתי לפני המשחק האחרון של העונה, והיעד הבא שלו עדיין לא ידוע. ב"אקספרס ספורט" נכתב כי יו"ר טוטנהאם דניאל לוי שוקל להציע לאלגרי את משרת המאמן אם תתפנה, אך יחכה עד אחרי גמר הצ'מפיונס על מנת לראות כיצד יתפתח העניין עם פוצ'טינו.


פוטצ'ינו ואלגרי במפגש ביניהם בעונה שעברה. עשויים אפילו להתחלף בקבוצות (AFP)
פוטצ'ינו ואלגרי במפגש ביניהם בעונה שעברה. עשויים אפילו להתחלף בקבוצות (AFP)



אמנם עדיין לא ידוע אם פוטצ'ינו יישאר, אבל מי שככל הנראה יעזוב הוא פרננדו יורנטה. הספרדי מסיים חוזה בטוטנהאם בסוף יוני, ועל פי "דיילי מייל" במועדון לא מתכוונים להמשיך את ההתקשרות איתו. בינתיים, מילאן, רומא, ולנסיה ומארסיי כבר הוזכרו כקבוצות המעוניינות בשירותיו.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי