פוגבה בספק לארסנל, רשפורד ומרסיאל בחוץ. גרינווד יפתח?

פול פוגבה
פול פוגבה | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

הקשר הצרפתי נפגע בקרסולו במשחק גביע הליגה ולא צפוי לקחת חלק נגד התותחנים (שני, 21:40 בספורט1) כמו גם צמד החלוצים. סולשיאר: "נצטרך להסתדר עם מה שיש, זה חלק מהמשחק". החלוץ בן ה-17 בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

כאב הראש של אולה גונאר סולשיאר לא עוצר. המנג'ר הנורווגי של מנצ'סטר יונייטד מתכונן למשחק הליגה הקרוב בו קבוצתו תארח את ארסנל (שני, 21:40 שידור ישיר בספורט1) למפגש קריטי על הכניסה לחבורת הצמרת. כזכור, השדים האדומים נראו רע מאוד באמצע השבוע האחרון, ורק לאחר דו קרב פנדלים עברו את רוצ'דייל מהליגה השלישית במסגרת גביע הליגה.

הסגל של יונייטד למשחק נגד התותחנים חסר מאוד. פול פוגבה, שרק חזר מפציעה ארוכה, ספג במשחק הגביע מכה בקרסול וכעת הוא בספק ליום שני הקרוב. "הקרסול שלו התנפח מאוד לאחר המשחק ועכשיו הוא בספק גדול. זה המצב כרגע" סיפר סולשיאר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

מרכוס רשפורד, החלוץ הבכיר הבכיר בסגל שנפצע בהפסד 2:0 לווסטהאם, וביחד עם אנתוני מרסיאל שנמצא בחוץ כבר מעל לחודש לא יעמדו לרשות מאמנם. "לא הייתי שם את חיי על כך שרשפורד ומרסיאל יהיו כשירים למשחק. זה חלק מהעניין, צריך להסתדר עם מה שיש לך". כל הסימנים מצביעים על כך שמייסון גרינווד הצעיר הוא זה שיקבל את הקרדיט בחוד, לאור העובדה כי לא קיים חלוץ טבעי בסגל מלבדו.

רשפורד ומרסיאל.
רשפורד ומרסיאל. "לא הייתי שם חיי על כך שהם יהיו כשירים" (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

"גרינווד הוכיח שהוא מסוכן מאוד כשהוא נמצא בתוך הרחבה. אני לא מודאג מהיכולת שלו, אבל חייבים לשלב אותו נכון ואי אפשר לזרוק אותו מהר למים העמוקים. אחשוב במהלך סוף השבוע על האופציה שיפתח" סיכם סולשיאר על השחקן בן ה-17.

בפאן החיובי, המגן השמאלי לוק שואו, שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד צפוי לחזור לאחר שהחלים מהפציעה בברכו. "הוא חזר לאימונים. נבחן אותו באימונים הקרובים ונראה איך הברך מגיבה. אני מקווה מאוד לראות אותו לפני פגרת הנבחרות הקרובה. אני מקווה שכבר ביום שני, אבל אי אפשר לדעת".

גרינווד. החלוץ שכבש שערים חשובים נגד אסטנה ורוצ'דייל צפוי לפתוח נגד ארסנל (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)
גרינווד. החלוץ שכבש שערים חשובים נגד אסטנה ורוצ'דייל צפוי לפתוח נגד ארסנל (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי