אברה עקץ: "ארסנל כמו תינוקות, בדיוק כמו בתקופת ונגר"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Michael Regan/Getty Images

מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר עקץ את התותחנים לאחר ההפסד לשפילד: "הם נראים טוב ויפה אבל זו לא קבוצה מנצחת, תמיד שמחתי לשחק נגדם" וגילה על טקס החניכה לואן פרסי. בממלכה בטוחים: אוזיל צריך לשחק

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל הייתה יכולה להעפיל אתמול (שני) למקום השלישי בטבלה אם הייתה מנצחת ואולי אפילו לחלום על אליפות אלא שהקבוצה של אונאי אמרי המשיכה עם רקורד החוץ הנוראי שלה ונכנעה 1:0 לשפילד יונייטד מה שמשאיר אותה במקום השישי בלבד בטבלה. רצף שבעת ניצחונות החוץ הרצופים על שפילד – הארוך ביותר של קבוצה כלשהי בליגות הבכירות באנגליה – תם לו. מעבר לכך, התותחנים הפסידו בארבעה משבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם נגד העולות החדש – שווה למספר ההפסדים ב-49 המשחקים הקודמים. זו הייתה הפעם הראשונה העונה בה התותחנים לא כובשים.


אמרי אמר: "הגיע לנו יותר במשחק הזה, היינו טובים בעיקר במחצית הראשונה. הם כבשו מכדור קרן לצערי בעוד כל הקרנות שלנו לא הובילו לשום דבר. אני חושב שהגיע לנו פנדל ברור ובשביל זה קיימת מערכת ה-VAR. גם במחצית השנייה היו לנו 3-4 הזדמנויות לכבוש, אבל זו קבוצה עם הגנה חזקה. אנחנו נערכים לכל משחק בצורה המיטבית, בבית או בחוץ, ורוצים לנצח".

מי שבהחלט שמח מהמעידה של ארסנל הוא פטריס אברה, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד. הצרפתי קטל את ארסנל וטען שהם נראו כמו תינוקות. אברה אמר ל-"סקיי ספורט": "אני שמח עבור שפילד אבל לא ממש מופתע עבור ארסנל. נהגתי לקרוא להם 'תינוקות' לפני עשר שנים והם עדיין כאלה. הם נראים יפה, הם נראים טוב, אבל הם לא קבוצה מנצחת". אברה הוסיף: "כששיחקתי נגד ארסנל ידעתי שאני תמיד הולך לנצח, כשרובין ואן פרסי הגיע אלינו למנצ'סטר יונייטד, לחצתי את ידו בפעם הראשונה ואמרתי לו: "ברוך הבא למועדון של גברים". הוא לא אהב את זה והיה נסער בהתחלה אך אחרי חודש אמר לי: "אתה צודק".
 





אברה המשיך: "אני מכבד מאוד את אובמיאנג ולקאזט אבל אתה רואה שאם הם לא כובשים שערים אז אף אחד לא עושה את זה. איפה ארסן ונגר? זה בדיוק אותו הדבר. מתאו גנדוזי הוא השחקן הטוב ביותר שלהם בקישור אבל הוא שיחק בליגה השנייה בצרפת וזה לא מספיק".



בממלכה תהו מה קרה למסוט אוזיל שכבר כשיר לשחק, פתח העונה פעם אחת בלבד בהרכב ולא נכלל בסגל בארבעת המשחקים האחרונים. הגרמני כבר הודיע שימשיך בארסנל. כריס סוטון, פרשן ה-"BBC" טען: "יהיה נחמד אם אמרי היה יוצא ואומר למה הוא לא משחק. חוסר מחויבות? הוא איבד את המגע? הוא השחקן הכי איכותי בקבוצה. סוטון המשיך: "זה לא משנה כמה משלמים לו, השאלה איך הוא משחק. ארסנל גורמת לחלק מהבעיות שלה".


הסטטיסטיקה מספרת שאוזיל החמיץ 101 משחקים מאז הצטרף לארסנל ב-2013 אך סבל רק מפציעה אחת קשה. לא מעט פעמים היעדרותו תורצה ב"מחלה". פרשת התקיפה ממנה סבל יחד עם חברו סיאד קולאשינץ' כבר מאחוריו. כמו כן, מאז שהגרמני הגיע לארסנל הוא רשם הכי הרבה מצבי הבקעה בקבוצה ובפער ניכר (522, כפול מארון ראמזי השני) וגם סיים כמבשל המצטיין בשלוש משש העונות שלו בקבוצה. "שחקני הקישור של ארסנל נראו חיוורים, כדאי להם להשתמש בו", נכתב.



מסוט אוזיל. ארסנל זקוקה לו (Marc Atkins/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי