קיין נפרד מפוצ'טינו: "עזרת לי להגשים את החלומות שלי"

מאורסיו פוצ'טינו, הארי קיין
מאורסיו פוצ'טינו, הארי קיין | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

חלוץ טוטנהאם סיכם את התקופה הממושכת תחת המנג'ר הארגנטינאי: "היו לנו כמה רגעים מדהימים שלעולם לא אשכח". דלה עלי: "אני אסיר תודה על כל מה שהוא עשה בשבילי" סון: "למדתי ממך המון, ולא רק על כדורגל"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
טוטנהאם עברה זעזוע ביממה האחרונה כאשר הודיעה אתמול (שלישי) בשעות הערב על פיטוריו של מאוריסיו פוצ'טינו אחרי חמש וחצי שנים ולא חלפו 12 שעות והנהלת ספרס בישרה על מינוי של המנג'ר הפורטוגלי ז'וזה מוריניו.


החלוץ האנגלי הארי קיין שקיבל את ההזדמנות האמיתית הראשונה, תחת מאוריסיו פוצ'טינו ואף סיים כמלך שערי הפרמיירליג בשני עונות שונות נפרד המאמן בפוסט: "אני אודה לך לנצח שעזרת לי להגשים את החלומות שלי. היו לנו כמה רגעים מדהימים בחמש וחצי השנים האחרונות שלעולם לא אשכח. היית המאמן שלי וגם החבר שלי. מודה לך על הקשר, בהצלחה בפרק הבא!".


גם דלה עלי שהצטרף לטוטנהאם ב-2015 אחרי שנרכש על ידי MK דונס מהליגה השלישית באנגליה והפך לאחד השחקנים הבכירים בנבחרת שלושת האריות הודה למאמן: "אני לא יכול להודות לאיש הזה מספיק. הוא לימד אותי כל כך הרבה ואני אסיר תודה על כל מה שהוא עשה בשבילי. בהצלחה, אני מקווה לפגוש אותך שוב ידידי".




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Son HeungMin(손흥민) (@hm_son7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי