"נראה כמו מועדון ששכח איך לנצח", ליונברג: "אמרתי לשחקנים שזו לא ארסנל"

פרדי ליונברג
פרדי ליונברג | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

בתקשורת האנגלית ביקרו בחריפות את התותחנים לאחר ההפסד לברייטון: "נראה שהמאמן הזמני הוא בסך הכל פלסטר שכבר התחיל להתקלף מהפצע". השבדי: "אנחנו במצב קשה, לשחקנים כמעט אין ביטחון"

קבוצות: ברייטון ארסנל
(גודל טקסט)

מן הפח אל הפחת. כך בדיוק אפשר להגדיר את העונה שעוברת על ארסנל, לאחר שהתותחנים רשמו אתמול (חמישי) משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, לאחר שהפסידו 2:1 בביתם לברייטון מהתחתית, בבכורה של פרדי ליונברג על הקווים של אצטדיון האמירויות.

בתקשורת האנגלית נכתב לאחר מכן: "ליונברג יכול לשכוח על בכורה חלומית בביתה של ארסנל, כי אותו חלום הפך מהר מאוד לסיוט. הוא פשוט עמד אבוד לחלוטין על קו המגרש ונראה כמישהו שצופה במועדון שעומד להתפוצץ מעוצמת המשבר שפגע בו, וכי אותו מועדון פשוט שכח איך לנצח".

"כרגע, לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון, זו הריצה הגרועה ביותר של ארסנל מאז 1977, כשרק האוהדים המבוגרים ביותר יזכרו את אותו המועדון הבינוני שהיה להם אז. הדור הנוכחי של האוהדים פשוט נראה הרוס ביציעים. שבור וחסר כל ביטחון".


"הם נראים כמו מועדון שפשוט שכח איך לנצח" (Marc Atkins/Getty Images)

ב"מירור" האנגלי צוין: "כבר עכשיו ברור שהמאמן הזמני לא יכול להישאר לתקופה ממושכת. שבוע בלבד אחרי שאונאי אמרי פוטר, ומועדון הכדורגל של ארסנל מיואש למאמן חדש. נראה שהשבדי הוא בסך הכל פלסטר שכבר התחיל להתקלף מהפצע".

לאחר המשחק המאכזב, בו הקהל שרק בוז צורם כבר בשריקת המחצית, ליונברג סיפר: "אמרתי לשחקנים בהפסקה שזו לא ארסנל. אסור לנו להתחיל ככה משחקים. למרות שהצלחנו להגיב בחצי השני, אבל זה לא זה. הפסדנו המון משחקים ולשחקנים ירד הביטחון כמעט לחלוטין. התפקיד שלי הוא להחדיר אותו שוב, ביחד עם אנרגיות חדשות ואגרסיביות. כרגע אנחנו במצב קשה".

ליונברג עם אובמיאנג.
ליונברג עם אובמיאנג. "אמרתי ללשחקנים שזו לא ארסנל" (Marc Atkins/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי