צפו: נוויל הזדעזע מהטעות של דה חאה, סונס: "איזו פדיחה"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Richard Heathcote / Staff

באנגליה לא עברו לסדר היום על השגיאה הקשר של הספרדי, שרשם עוד תצוגת נפל ב-2:0 המביך של מנצ'סטר יונייטד מול ווטפורד האחרונה בטבלה. סולשיאר: "זה יכול לקרות לכל אחד"

(גודל טקסט)

29 נקודות לאחר 18 מחזורים הובילו לפני כשנה לפיטוריו של ז'וזה מוריניו מאימון מנצ'סטר יונייטד. הערב (ראשון) התבזו השדים האדומים עם 2:0 בחוץ מול ווטפורד האחרונה בטבלה ומאזנו של אולה גונאר סולשיאר עומד על 25 נקודות מתוך 54 אפשריות – ארבע פחות מהכמות שהשיג המיוחד באותו פרק זמן.

מי שחווה את אחת התקופות הקשות בקריירה שלו הוא דויד דה חאה, שביצע טעות חמורה בשער הראשון של ווטפורד שהובילה לכך שמנצ'סטר יונייטד ספגה ב-13 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה – דבר שלא קרה לה מאז שנות ה-70. מאז פתיחת העונה שעברה ביצע הספרדי יותר טעויות שהובילו לשערים מכל שוער אחר בפרמיירליג.

התגובות לשגיאה הקשה של השוער, שזכה לציון 4 – הנמוך ביותר על כר הדשא – לא איחרו להגיע. גרהאם סונס: "מפגן שוערות עלוב של דה חאה, שהיה צריך לעצור את הבעיטה של איסמעילה סאר בקלות. פדיחה רצינית". מי שלא האמין למראה עיניו הוא גארי נוויל, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ופרשן 'סקיי ספורטס' כיום, שצפה בשער שספג הספרדי במהלך ראיון עם המנג'ר ז'וזה מוריניו לקראת המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי.

סולשיאר יצא להגנת השוער שלו: "זו הייתה טעות, אבל זה הכדורגל ואנחנו מתאמנים כל יום כדי לוודא שדברים מהסוג הזה לא יקרו. דויד היא טוב מאוד בזמן האחרון, זה בסך הכל משהו שיכול לקרות לכל אחד. התחלנו את המשחק מאוד לאט. המחצית הראשונה הייתה גרועה מצד שתי הקבוצות. אתה צריך להרוויח כל נקודה על כר הדשא והיום לא היינו ראויים לזה. זה מאוד מתסכל, אך איננו יכולים לעשות שום דבר בנידון כעת. עלינו להגיב. נאסוף את עצמנו ונבוא מוכנים למשחק מול ניוקאסל".

צפו בקטע:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי