צפו בתקציר: 1:6 לסיטי על וילה, שלושער לאגוארו שעשה היסטוריה

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

גווארדיולה ושחקניו שבו למקום השני עם ניצחון מהדהד בבירמינגהאם. הארגנטינאי עקף את הנרי והפך למלך השערים הזר בתולדות הפרמיירליג, מאחרז כבש פעמיים, ז'סוס הוסיף ודה בריינה כבר עם 14 בישולים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי שוב נראית בשיאה. בעונה כה מטורפת של ליברפול היא עדיין מוצאת את עצמה בפיגור נדיר של 14 נקודות מהפסגה, כשלמוליכה עוד משחק חסר, אבל 1:6 מהדהד על אסטון וילה הערב (ראשון) לפחות איפשר לה לעקוף את לסטר והיא שוב במקום השני, שתי נקודות מעל השועלים, בהצגה של מי אם לא סרחיו אגוארו שהפך לכובש הזר המצטיין בתולדות הפרמיירליג שכבש שלושער פנטסטי.

ביום שלישי האחרון סיטי התפוצצה בדרבי של מנצ'סטר וכבר בדקה ה-38 עלתה ל-0:3 בתיאטרון החלומות, הערב בבירמינגהאם היא התארחה אצל אסטון וילה שירדה לפני המשחק אל מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונה של ווטפורד על בורנמות' והפעם ירדה למחצית עם ארבעה שערים ברשת של אוריאן נילנד, שוער המשנה של המארחת, במשחק בו כל חוליית ההתקפה של פפ גווארדיולה בישלה, כבשה ושברה שיאים. יהיה מעניין לראות אם גם במשחק הבא נגד קריסטל פאלאס ימשיך המנג'ר עם סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס לצד ריאד מאחרז וקווין דה בריינה על חשבון ראחים סטרלינג וברנרדו סילבה.

אחרי 18 דקות החלה ההתפוצצות. הראשון למצוא את הרשת היה ריאד מאחרז, שדהר מאגף ימין, חדר לרחבה בין שלושה שחקנים ומקרוב בעט לפינה הקרובה של נילנד. כעבור שש דקות מאחרז הכפיל את היתרון עם שערו השני, לאחר שאגוארו הציל כדור אבוד ברחבה, דני דרינקווטר שגה בהרחקת הכדור – הופעה שלישית של הקשר בפרמיירליג בשנה ו-10 חודשים וגם השתיים הקודמות היו נגד סיטי, במדי צ'לסי וברנלי – ומאחרז בעט מקרוב כדור חזק ומדויק לרשת.


דה בריינה ואגוארו. גם הבלגי עם מספרים אדירים (Catherine Ivill/Getty Images)

אחרי הצמד של מאחרז, היו אלה אגוארו ודה בריינה שהצטרפו לחגיגה. הבלגי העלה את מאזנו ל-14 בישולים העונה, כשתחילה מסר לאגוארו שמכ-20 מטר הפציץ את ה-0:3 כבר בדקה ה-28 והשתווה לתיירי הנרי ככובש הזר המצטיין בתולדות הפרמיירליג עם 175 שערים, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה דה בריינה העביר כדור מדהים מצד לצד, גבריאל ז'סוס מקרוב קבע 0:4 במחצית. אגב, הבלגי מעורב העונה כבר ב-21 שערים באופן ישיר מכיוון שלו גם שבעה כיבושים, יותר מכל שחקן אחר.

וזה ממש לא היה הסוף, כי בדקה ה-57 זה הפך ל-0:5 ואגוארו ניפץ את השיא. דה בריינה שינה צד, דויד סילבה הכניס לארגנטינאי והאחרון הצליח להשחיל כדור בין שני הבלמים וכבש את השני שלו במשחק ואת ה-176 שלו בפרמיירליג – בכך הוא הפך לשחקן הזר עם הכי הרבה שערים, עקף את תיירי הנרי וגם התקרב למקום הרביעי בטבלת כובשי הליגה בכל הזמנים, מרחק שער אחד בלבד מפרנק למפארד, וכל זאת ב-255 משחקים. 

זהו? ממש לא. בדקה ה-82 נחתמה תוצאת המשחק ואגוארו השתווה גם ללמפארד ככובש הרביעי בתולדות הפרמיירליג. מאחרז הוסיף בישול לצמד שכבש, אגוארו מתוך הרחבה העלה את מאזנו לשלושער ו-177 שערים. ממש דקה בתוך תוספת הזמן עוד הצליחה וילה לצאת עם שער שכנראה לא ינחם אותה יותר מדי, כאשר אנואר אל גאזי צימק מהנקודה הלבנה וקבע 6:1 בסיום.

בזמן שווילה נותרה מתחת לקו האדום עם 21 נקודות, רק נקודה מווסטהאם ומווטפורד, מנצ'סטר סיטי שוב במקום השני עם 47 נקודות ובהחלט מזכירה את ימיה הגדולים, אלא שלצערה יש את ליברפול שמצליחה לעשות זאת, כנגד כל הסיכויים, בצורה מרשימה אף יותר לאחר 22 מחזורים.


אגוארו חוגג את המסמר האחרון ברשת של וילה (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי