צפו: שער ענק לווסטווד מהקרן, 1:2 לברנלי על סאות'המפטון

אשלי ווסטווד
אשלי ווסטווד | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

בסיום משחק עם שערים נהדרים וקצב מצוין, הקבוצה של שון דייץ' עלתה למקום ה-10. גול יוצא דופן לקשר כבר בדקה השנייה, אינגס השווה זמנית (18), וידרה הכריע בביצוע גדול (60)

(גודל טקסט)

הפרמיירליג שבה אתמול (שישי) מפגרה בת שבועיים עם משחק בין לסטר לוולבס, והיום משחקי השבת נפתחו עם קרב מרכז טבלה בין סאות'המטון לברנלי, בו האחרונה השיגה 1:2 חשוב והתרחקה באופן משמעותי מהקו האדום, כשפתחה פער של עשר נקודות על ווסטהאם ו-ווטפורד. מנגד, הקדושים רשמו הפסד שני ברציפות וירדו למקום ה-13.

קיבלנו משחק עם קצב טוב ושערים יפים במיוחד, כאשר כבר אחרי דקה וחצי זכינו לראות את אחד משערי העונה. הקשר אשלי ווסטווד העלה את ברנלי אורחת ליתרון, כאשר ניגש לבעוט כדור וקרן וסובב אותו אל תוך השער של אלכס מקרתי.

בדקה ה-18 דני אינגס המשיך את העונה המצוינת שלו עם שערו ה-15 בליגה והשווה עם בעיטה פנטסטית וחדה מ-18 מטרים אל הרשת. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-60 עם שער נהדר של מתיי וידרה, שקיבל כדור ארוך על סף הרחבה, השתלט עם החזה, הסתובב, עבר שחקן ובעט ברגל שמאל אל החיבורים. בכך, החלוץ הצ'כי העלה את הקבוצה של שון דייץ' למקום העשירי בטבלה, לפחות באופן זמני.


אינגס חוגג. עונה אישית מצוינת, קבוצתית קצת פחות (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)


וידרה רגע לפני השער. הכריע את המשחק (Mike Hewitt/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי