ג'רארד: "ברור שמעניין אותי אם תילקח ממנצ'סטר סיטי האליפות"

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Clive Brunskill/Getty Images

קפטן ליברפול בעונת 2013/14, מי שהפך לגיבור הטרגי של אותה עונה כשהחליק וסידר לתכולים את התואר, התראיין בנושא: "עד שמשהו יקרה, אם בכלל, היא האלופה ואני מברך אותה, אבל נראה שהיה כאן משהו רע מאוד"

(גודל טקסט)

השעייתה של מנצ'סטר סיטי מתחרויות אופ"א לשנתיים הבאות, בעקבות הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי, משמעותה שכעת גם הפרמיירליג חוקרת את התנהלות האלופה. עד כה לא נעשה שום צעד משמעתי נגד הסיטיזנס בממלכה, אלא שהחלטת אופ"א שהמועדון הפר בצורה בוטה את החוק, משמעותה שכעת גם היא עלולה להיענש גם על הישגיה בזירה המקומית.

מכיוון שאופ"א הענישה את המועדון על הפרה בוטה של החוק בין השנים 2012 ל-2016, בתקשורת האנגלית החלו לדווח על כך שהאליפות בה זכתה ב-2014 נמצאת בסכנה. בהנחה שחקירת הפרמיירליג תוביל לממצאים דומים לאלה של אופ"א, סיטי צפויה להיענש בהפחתת נקודות וזו בהחלט עלולה להותיר אותה עם אליפות אחת פחות במאזנה. עונת 2013/2014, כזכור, הייתה נראית שהולכת להיות היסטורית ובה ליברפול סוף-סוף תשיב לעצמה את התואר, אבל סטיבן ג'רארד החליק נגד צ'לסי והתכולים ניצלו זאת כדי להשלים מהפך ולזכות באליפות.

ג'רארד, הדמות הטרגית של אותה עונה וקפטן ליברפול הנצחי, משמש כיום כמאמנה של גלאזגו ריינג'רס הסקוטית. אתמול הוא התייחס לאפשרות שהאליפות תישלל מסיטי: "קראתי על כך הבוקר וכעת עלינו לחכות ולראות מה יחליטו. מנקודת המבט של אופ"א, ברור שזה עונש רציני, זו הצהרה מצדה. אני בטוח שמנצ'סטר סיטי עוד תערער ונצטרך לראות כיצד זה יסתיים. צריך גם לראות מה תחליט הפרמיירליג, אבל על פי העונש שנתנה אופ"א ברור שמשהו כאן היה רע מאוד.

"אני מאוד סקרן ורוצה לדעת כיצד זה יסתיים", המשיך ג'רארד, "לא אגיב מעבר לכך עד שלא תתפרסם החלטת הפרמיירליג, אבל אין ספק שזה מאוד מעניין מהסיבות הברורות", אמר מי שאולי כנגד כל תרחיש שהיה נראה הגיוני, עוד יוכל לומר שהוא זכה באליפות במהלך הקריירה – גם אם הוא יחגוג אותה באיחור של שנים ובתור שחקן עבר. "מנצ'סטר סיטי היא האלופה של אותה עונה ואני מברך אותה על כך. עד שמשהו אחר יקרה, אם בכלל, היא האלופה".


אוהדי צ'לסי מתגרים בג'רארד. עוד יהיה אלוף? (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי