גווארדיולה: "למה שאעזוב את מנצ'סטר סיטי? אני נשאר"

פפ גווארדיולה, קווין דה בריינה
פפ גווארדיולה, קווין דה בריינה | Alex Livesey/Getty Images

אחרי ה-0:2 הקליל על ווסטהאם, המנג'ר שלל אפשרות שיעזוב בעקבות ההרחקה מהמפעלים האירופיים וגם העביר מסר לברצלונה: "מקווה שעוד נפגוש אותם בליגת האלופות". דה בריינה: "השחקנים סומכים על המועדון"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כמעט שבוע אחרי שאופ"א הודיעה על הרחקת מנצ'סטר סיטי ממפעליה בשנתיים הבאות, עלתה אמש (רביעי) הקבוצה של פפ גווארדיולה לראשונה לכר הדשא. האלופה לא התקשתה במפגש הדחוי מול ווסטהאם, זה נגמר ב-0:2 קליל במשחק שאמור היה להיערך לפני כ-10 ימים ונדחה בעקבות הסערה שפקדה את הממלכה באותם ימים, כשמעל כולם בלט, כמעט כרגיל, קווין דה בריינה שבישל מהקרן לרודרי וגם כבש מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

מנצ'סטר סיטי ניצבת לפני שבוע קריטי, בשבת היא תתארח אצל לסטר ולאחר מכן בברנבאו אצל ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות ועם כל הכבוד ל-90 הדקות על כר הדשא באיתיחאד אתמול, אנשי התקשורת ניצלו את הגעת הקבוצה כדי לשאול ולברר מכל כיוון אפשרי על ההרחקה מליגת האלופות וכמובן על עתיד המנג'ר והשחקנים.

פפ גוארדיולה לא רק הצהיר על כך שיישאר בעונה הבאה כל עוד זה תלוי בו, אלא אפילו התייחס לדיווחים על כך שברצלונה הייתה בין הקבוצות שדחפה את אופ"א להעניש את מנצ'סטר סיטי בצורה קשה: "אנחנו נגיש ערעור ובתקווה, בעתיד, נוכל לשחק בליגת האלופות ולפגוש את ברצלונה. אני בוטח במועדון במאת האחוזים – וכשמישהו מאמין שהוא צודק, הוא נלחם עד הסוף. כל עוד המועדון לא יפטר אותי, אשאר כאן במאת האחוזים כי זה מה שאני רוצה. למה שאעזוב? אני אוהב את המועדון ולא משנה מה יהיה, אני נשאר".


גווארדיולה. לא חושב אפילו לעזוב (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

גם שחקני הקבוצה התבקשו בזה אחר זה להתייחס לנושא העונש בעמדת הראיונות וקווין דה בריינה הוסיף לדברי המנג'ר: "היינו בחופשה, חזרנו ואנחנו משחקים כדורגל. האימונים מתנהלים כרגיל ושום דבר לא השתנה מבחינתנו. אני לא יודע מה השחקנים יכולים לעשות, אבל המועדון עושה את מה שצריך ואנחנו יכולים לסמוך עליו. עוד יש לנו שני גביעים ואת ליגת האלופות בנוסף לפרמיירליג, אז אנחנו רק רוצים חזור לקצב ולזכות בתארים עד סוף העונה".

על המשחק בו כבש ובישל אמר הבלגי: "לא שיחקנו שלושה שבועות והרגשנו קצת חלודה, אבל בסך הכל זה היה משחק טוב והגיע לנו לנצח".

הבלם איימריק לאפורט, שנעדר משלושת המפגשים האחרונים אחרי שחזר מפציעה, אמר: "אני רוצה לעשות את הכל בשביל המועדון. ברור שהיה לי קשה מאוד לראות את הקבוצה סובלת מבחוץ ועכשיו אני רוצה לתת לה את כל מה שאני יכול".


דה בריינה. עדיין מסיר חלודה מפגרת החורף שהתארכה (ANTHONY DEVLIN / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי