ברנרדו סילבה חשף: "הרעיון לתרום היה של כריסטיאנו רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו סילבה
כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו סילבה | Dave Winter, Gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת פורטוגל נשאל על החלטת שחקני הסלסאו לתרום מחצית מהבונוס שקיבלו על ההעפלה ליורו 2020 והודה: "הוא הציע את זה". וגם: קייל ווקר שוב בכותרות, הפעם באור משעשע יותר

(גודל טקסט)

כאשר יובנטוס הודיעה שכל שחקניה ללא יוצא מן הכלל הסכימו לוותר על שכרם עד תום העונה, מיד החלו החישובים על כמה כסף נאלץ לוותר הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו. לאחר מכן התברר שזה לא ש-CR7 נאלץ לוותר, אלא בעצמו דחף לסייע למועדון על אף שהדבר עלה לו כמעט 10 מיליון יורו. הבוקר (שלישי) מתברר שזה ממש לא היה הקיצוץ היחיד שהוא מי שדחף לבצע.

אמש התראיין קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת פורטוגל, ברנרדו סילבה, ובמהלך הראיון הוא נשאל על תרומה שהעניקו שחקני הסלסאו. למעשה, הקשר חשף שכל שחקני הסגל ויתרו על מחצית מהבונוס שקיבלו על ההעפלה ליורו 2020 כדי לתרום סכום כסף משמעותי לרשויות בפורטוגל בניסיון לסייע למאבק בהתפשטות הקורונה ושמי שהיה האחראי לרתום את השחקנים למשימה לא אחר מכריסטיאנו רונאלדו.

במהלך ראיון ל"בליצ'ר רפורט", לאחר שסיפר כיצד חברו למנצ'סטר סיטי קייל ווקר לעתים מסיר אותו מקבוצות וואטסאפ, הוא נשאל כיצד מתנהג קפטן נבחרת פורטוגל והפתיע: "הוא הרבה יותר רגוע. הוא פעיל בקבוצה, פשוט לא מעיף אנשים כמו קייל. למעשה הוא זה שלפני כמה ימים העלה את הרעיון שנתרום את כספי הבונוס שקיבלנו. העפלנו ליורו 2020, שבינתיים לנדחה ל-2021, ואז הוא אמר שכדאי שנתרום חלק מהסכום. אז כן, אנחנו נתרום 50 אחוז מהכסף שקיבלנו על ההעפלה לאליפות אירופה".

ואם לשים רגע בצד את כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו גם נשאל על עתידו וסיפר: "אני נמצא במועדון נהדר כמו מנצ'סטר סיטי ואני לא יודע איך לענות על השאלה אם אני שוקל לעזוב. זה לא משהו שיכול לקרות בשנה, שנתיים, שלוש או ארבע ה קרובות. אני מאוד נהנה כאן ואני לא רוצה לחזור אחורה, אבל גם לא רוצה להישאר עד שאהיה מבוגר מדי. אשאר כל עוד אני יכול לסייע לקבוצה ומרגיש טוב מבחינה פיזית, כך שאני לא יודע מתי זה יקרה – לא אהיה מבוגר מדי, אבל זה גם בטוח לא יקרה בקרוב".


ברנרדו עם ווקר וחבריו בסיטי. לא מתכנן לעזוב (ANTHONY DEVLIN / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי