הפתעה: אביו של אובמיאנג ממליץ לו להאריך חוזה בארסנל

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Shaun Botterill/Getty Images

החלוץ שמאוכזב מהקבוצה וחתום עד 2021, קיבל עצה מפתיעה: "אתה יודע מה צריך לעשות", כתב אביו באינסטגרם על רקע תמונה ביום הצטרפותו למועדון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בחורף 2018 הצטרף פייר-אמריק אובמיאנג לארסנל והיה נחוש לשחזר את הצלחתו מבורוסיה דורטמונד. החלוץ עמד בציפיות ובגדול (61 שערים ב-97 הופעות) ואף מונה לקפטן, אלא שהתותחנים קרסו. העונה ארסנל מדורגת רק במקום התשיעי ולא מעט נכתב על כך שהחלוץ רוצה לעזוב, כשחוזהו מסתיים בקיץ 2021. הוא כבר עמד תחת לחצים שונים ודווח כי ריאל מדריד מעוניינת בשירותיו. הפעם החלוץ קיבל דווקא עצה אחרת, כך נראה.

 
 
פייר פרנסואה, אביו של החלוץ, מרגיש שבנו צריך לשים בצד את כל סימני השאלה ולהאריך את חוזהו. בחשבון האינסטגרם שלו הוא פרסם סטורי עם תמונה מ-2018 כשאובמיאנג חתם על חוזה בקבוצה וכתב: "אתה יודע מה צריך לעשות".
 
 
צ'ארלי ניקולס, שחקן העבר של התותחנים, דחק בהם לדאוג להחתימו על חוזה חדש במהירות. "הייתי אומר לו – כסף, מה המשכורת שאתה מחפש? מה עלינו לעשות כדי לשמור עליך?", ציין. "יש שחקנים אחרים שצריך למכור ובכסף הזה יהיה אפשר להבטיח את הישארותו". אובמיאנג שמשתכר 200 אלף ליש"ט לשבוע, רוצה להשוות את חוזהו לזה של מסוט אוזיל (350 אלף ליש"ט לשבוע) לפי הדיווחים.
 
 
מנגד, בצרפת ישנם דיווחים (לפי Le10Sport) כי בזמן שריאל לא תרצה לצרף את השחקן שיהיה בן 31 בחודש יוני – אינטר מועמדת בכירה לקלוט אותו. היא תציע לו חוזה שמן, את האתגר של ליגת האלופות ושיתוף פעולה עם רומלו לוקאקו בחוד.


המסר של אביו של אובמיאנג (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי