חצי חינם: ארסנל הציבה לאובמיאנג תג מחיר נמוך

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

"מוסיקה לאוזניים של ברצלונה" נכתב באנגליה על הסכום שהתותחנים דורשים על חלוץ נבחרת גבון - 30 מיליון ליש"ט בלבד. הסיבות בפנים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

משבר הקורונה ממשיך לתת את אותותיו. לפי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) בתקשורת האנגלית, ארסנל, שהקפיאה את המגעים להארכת חוזהו של פייר אמריק אובמיאנג מתוך הבנה שלא תוכל לשדרג את שכרו שגם כך הוא הגבוה בקבוצה, מוכנה למכור את חלוץ נבחרת גבון והציבה לו תג מחיר בגובה 30 מיליון ליש"ט בלבד.

באנגליה טוענים שאובמיאנג, שהבקיע במדי ארסנל 61 שערים ב-97 הופעותשווה בסיטואציה רגילה בין 55 ל-60 מיליון ליש"ט, אולם המצב הכלכלי וחוסר הוודאות לגבי המשך העונה, גילו של החלוץ (יחגוג ביוני הקרוב 31) והעובדה שנותרו לו 14 חודשים בחוזהו, הובילו את ארסנל להפחית בדרישותיה כשהמטרה היא לא לאבד אותו ללא תמורה.

באנגליה כתבו כי "הבשורה הזו היא מוסיקה לאוזניים של ראשי ברצלונה" והסבירו כי אלופת ספרד עקבה אחרי אובמיאנג במהלך השנה האחרונה. עוד נטען כי גם צ'לסי בתמונה ועשויה להוות אופציה אם החלוץ יחליט להישאר בלונדון, אולם התותחנים יעדיפו למכור אותו לקבוצה מחוץ לאנגליה.

לאחרונה נכנס לתמונה פייר פרנסואה, אביו של אובמיאנג, שהרגיש כי בנו צריך לשים בצד את כל סימני השאלה ולהאריך את חוזהו. בחשבון האינסטגרם שלו הוא פרסם סטורי עם תמונה מ-2018 כשאובמיאנג חתם על חוזה בקבוצה וכתב: "אתה יודע מה צריך לעשות".

כידוע, ארסנל כבר סיכמה לאחרונה עם שחקני הקבוצה על קיצוץ של 12.5 אחוז משכרם בגלל הקורונה ונראה כי למשבר יהיו השלכות רבות בכל הנוגע להמשך דרכם של לא מעט שחקנים בכירים, כאשר במקביל צפויים קשים גם בצירוף שחקנים חדשים.



זמין ב-30 מיליון ליש"ט. פייר אמריק אובמיאנג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי