דיווח: מנצ'סטר יונייטד מוותרת על ג'יידון סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

לפי "מירור", השדים האדומים שעמלו קשה על צירופו במשך חודשים - נאלצים לסגת לאור משבר הקורונה ויפנו שוב בקיץ 2021. הצהובים-שחורים לא זקוקים לכסף ומסרבים להפחית את מחירו - מאה מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

בחודש שעבר דווח כי ג'יידון סאנצ'ו סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד. האוהדים כבר היו בטוחים כי המועדון בדרך להחתמת ענק, אלא שנראה שהחגיגה הייתה מוקדמת. לפי פרסומים באנגליה, העברתו עשויה להתעכב לפחות עד 2021 אם בכלל. נראה שגם האפשרות לפיה מכירת פול פוגבה וג'סי לינגארד תממן את רכישתו – אינה רלוונטית.

כזכור, מנכ"ל המועדון, אד וודוורד, הזהיר בפומבי כי העברות ענק ייעלמו מעולם הכדורגל לפחות לשנה הקרובה. "יונייטד בולמת את ההעברה בלית ברירה", נכתב ב"מירור", "הקבוצה הייתה להוטה לצרפו ועבדה על העסקה מספר חודשים בתקווה שהמעבר יתרחש בקיץ אך נראה שזה לא יקרה".

בורוסיה דורטמונד נמצאת במצב כלכלי מצוין והיא ממש לא חייבת למכור את הכוכב האנגלי שלה. עוד נטען כי במועדון יסרבו להפחית במחירו והסכום היחיד שיישקל בחיוב הוא מאה מיליון ליש"ט.


סאנצ'ו לאנגליה? לא כל כך מהר (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

נכתב שמעבר לחשש הכספי מהשקעה כה גדולה בשחקן אחד על חשבון חיזוק בעמדות אחרות, יונייטד לא רוצה להצטייר כפזרנית בעיני החברה. "לא מדובר רק בנקודה פיננסית אלא כם כיצד החברה תראה אותה". כעת במועדון מקווים שבדרך דומה יבחרו גם מועדוני העל בספרד כאשר ברצלונה וריאל דמריד הוזכרו בין היתר כאלו המעוניינות בו.

סאנצ'ו עצמו מחזיק בחוזה עד 2022. העונה ב-35 הופעות הציג סטטיסטיקה נהדרת כשכבש 17 שערים ובישל עוד 19 – האפיל על מספריו מכל העונה שעברה (13 שערים ו-19 בישולים ב-43 הופעות).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי