הכל מוכן לחזרת הפרמיירליג: דיני שב לאימוני ווטפורד

טרוי דיני
טרוי דיני | Alex Broadway/Getty Images

קפטן "הצרעות", אחרון המתנגדים לחזרה המלאה לשגרה מחשש לבריאות בנו בן החצי שנה שסובל מקשיי נשימה, הצטרף להכנות הקבוצה לקרבות התחתית. במקביל: המועדונים ממתינים לתוצאות סבב בדיקות קורונה

(גודל טקסט)

שבועיים בדיוק לחזרת עונת 2019/20 בפרמיירליג, הבוקר (רביעי) הגיעה בשורה נוספת מהממלכה: טרוי דיני, קפטן ווטפורד שהיה מבכירי המתנגדים לחידוש הליגה וסירב לקחת חלק באימוני הקבוצה לאור חשש שבנו הקטן, הסובל מבעיות נשימה, יידבק בנגיף, שב היום לאימונים ויעמוד לרשות נייג'ל פירסון בקרבות התחתית.

עוד לפני שהתקבלה ההחלטה הרשמית לחדש את עונת הפרמיירליג, שכאמור תצא לדרך בעוד שבועיים עם משחקי ההשלמה בין מנצ'סטר סיטי לארסנל ובין אסטון וילה לשפילד יונייטד ושלושה ימים לאחר מכן ייפתח המחזור ה-30, שחקנים רבים הביעו את חששם לחזור והתנגדו למתווה שהוצע, בראשם דיני ודני רוז מניוקאסל. דיני למעשה היה השחקן האחרון שעד כה לא חזר לאימונים, אחרי שאנגולו קאנטה מצ'לסי הצטרף בשבוע שעבר כשתחילה קיים אימונים אישיים במתחם של הבלוז.

דיני, יחד מארק נובל מווסטהאם, הוביל את ההתנגדות בשיחות שערכו 20 הקפטנים בפרמיירליג עם ראשי הליגה ובעלי המועדונים וטען כי אין מספיק תשובות לשאלות השחקנים ולחששם להידבק, כל זאת חרף העובדה שכבר אז מתחמי האימונים עברו חיטוי רציני ובדיקות קורונה נערכו לכל שחקני ועובדי המועדונים בליגה.


דיני. הקפטן של ווטפורד חזר (Richard Heathcote/Getty Images)

הבוקר, כשבוע וחצי אחרי ששבו הקבוצות לאימונים מלאים הכוללים מגע וגם קיבלו אישור לערוך משחקי ידידות, ללא קהל כמובן, דיני התייצב במתחם האימונים של "הצרעות". כאמור בנו בן החצי שנה של דיני סובל מבעיות נשימה ולכן החלוץ שיחגוג החודש 32 סירב לקחת חלק בפעילויות הקבוצה, כדי שלא לסכן את בנו ואת בני משפחתו, אולם הוא שוכנע בסופו של דבר על ידי ראשי המועדון.

זו כמובן בשורה אדירה לווטפורד, שלפני השבתת הליגה והיציאה ל"פגרת הקורונה" הצליחה לחמוק מהקו האדום, שהיא הייתה מתחתיו לכל אורך העונה. לאחר 29 מחזורים בפרמיירליג ועוד לפני 92 המשחקים שנותרו להשלמת העונה, ווטפורד במקום ה-17 והיא ביתרון על בורנמות' שבמקום ה-18, ממנו יורדים, רק בזכות הפרש שערים עדיף. מעליה ניצבת ווסטהאם, גם כן עם 27 נקודות, וברייטון של בירם כיאל במקום ה-15 עם 29 נקודות.

במקביל, ביממה האחרונה נערך סבב בדיקות קורונה נוסף לכל עובדי ושחקני הליגה ובהנחה שגם הפעם כל הבדיקות יחזרו שליליות, המשמעות היא שכל השחקנים יוכלו לעמוד לרשות קבוצותיהם. שחקן שיימצא חיובי לנגיף, יצטרך להישאר שבועיים בבידוד ועל כן יחמיץ את מחזור הפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי