בסביבת סאנצ'ו חשים שאנטוני מקבל יחס מועדף, טן האח ישוחח עימו

play
סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

האנגלי שלא נכלל בסגל מנצ'סטר יונייטד מרגיש שהוא לא מקבל הזדמנות הוגנת, המאמן ינסה להפיג את המתח. בן פוסטר: "אם פרגוסון היה המאמן, הוא לא היה משחק שוב במועדון. לא היו מכניסים אותו למתחם האימונים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ספגה שני שערים בתוספת הזמן ונכנעה אתמול (ראשון) 3:1 לארסנל, אך ההפסד הכואב לא היה הדבר היחיד שהסעיר את השדים האדומים אתמול. אריק טן האח השאיר מחוץ לסגל את ג'יידון סאנצ'ו בטענה ש"הוא לא התאמן כמו שצריך", האנגלי לא נשאר חייב והשיב שהוא "שעיר לעזאזל".

ב"דיילי מייל" דווח כי בסביבתו של שחקן הכנף בן ה-23 התחושה היא שלא קיבל הזדמנות הוגנת ורצף של משחקים בהרכב כדי להוכיח שמקומו ב-11 הפותחים. הם חשים כי אנטוני שנאבק איתו על העמדה מקבל יחס מועדף, זאת למרות שהברזילאי בעצמו מתקשה לשמור על יציבות.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

גורמים במנצ'סטר יונייטד דחו את הטענה הזו, כשטן האח מאמין כי סאנצ'ו עדיין יכול לתת תפוקה גדולה יותר. ההולנדי גם ישוחח בתקופה הקרובה עם סאנצ'ו כדי להפיג את המתח ולהשאיר את הפרשה מאחוריהם.

כזכור, כשטן האח הגיע בקיץ 2022 לאולד טראפורד הוא רכש את אנטוני ששיחק תחתיו באייאקס, בעוד סאנצ'ו הוחתם שנה קודם לכן. בשלושת המחזורים הראשונים של העונה סאנצ'ו גם כן לא קיבל דקות, אך בניגוד לאתמול הוא לפחות היה בסגל.

שוער העבר של מנצ'סטר יונייטד, בן פוסטר, התייחס לתקרית: "אם סאנצ'ו היה עושה דבר כזה כשסר אלכס פרגוסון היה המאמן, הוא לא היה רואה יותר אור יום במנצ'סטר יונייטד. הוא מעולם לא היה משחק שוב במועדון, לא היו מרשים לו להיכנס למתחם האימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי