חמור באמצע: האם שחקני יונייטד נמנענו מלמסור לאנטוני במכוון?

play
אנטוני, קשר מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

לאחר שספגו הפסד צורם לארסנל עם ספיגת שני שערים עמוק בתוך תוספת הזמן, כעת באנגליה טוענים שאחת הסיבות ליכולתה הפושרת של יונייטד קשורה למחלוקת עמוקה בין שחקני הקבוצה, כשהברזילאי מושך את מירב האש כהרגלו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד שוב על המוקד. לאחר התפנית בפרשת מייסון גרינווד, נראה כי האש הועברה כלפי קיצוני נוסף של השדים האדומים -אנטוני. לאחר שהואשם בתקיפה על ידי בת זוגתו לשעבר, ובעקבות כך גם נופה מסגל נבחרת ברזיל עד תום החקירה, כעת שחקן הכנף היצירתי עומד בפני בעיה חדשה שמגיעה ממקור מפתיע – חבריו לקבוצה.

אנתוני מרסיאל, חלוץ מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Michael Regan

בתקשורת האנגלית נלקחו תמונות וסרטונים מהפסדה הצורם של מנצ'סטר יונייטד לארסנל 3:1, בהם ניתן לראות בבירור כיצד שחקני השדים האדומים נמנעים באופן מובהק מלמסור לחברם לקבוצה למרות שהיה פנוי לגמרי, ומעדיפים להתמסר ביניהם בקו הרוחב ואף להעביר את הכדור אחורה אל השוער אוננה, ובכך להזמין את הלחץ של שחקני ארסנל ו"לשבש" את תוכנית המשחק של קבוצתם.

image |
image-1 |

נתנאל ציגלרnetanelz

אנטוני, שנרכש בקיץ שעבר בסכום עתק מאייאקס, חווה עונת בכורה פושרת למדי במדים האדומים ונדמה כי הוא רק ממשיך להתדרדר, כאשר בנוסף לפרשיית האלימות בה הוא מעורב, הברזילאי ספג ביקורת נוקבת מגורמים בסביבתו של חברו לקבוצה ג'יידון סאנצ'ו, שטענו כי המאמן טן-האח מעניק לאנטוני אשראי בלתי נגמר ללא קשר ליכולתו על כר הדשא, ובכך יוצר קיפוח ואי שוויון בין חברי הקבוצה, ונדמה כי אותה ההרגשה חלחלה גם אל שאר השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי