המשבר מעמיק: ג'יידון סאנצ'ו הורחק ממתקני מנצ'סטר יונייטד

play
ג'יידון סאנצ'ו, קשר מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
עצרה את הרצף השלילי: שער נפלא של פרננדש סידר ליונייטד 0:1 אצל ברנלי 01:48

על האנגלי שנענש על ידי טן האח ו"הוגלה" להתאמן עם שחקני האקדמיה של השדים האדומים, נאסר להיכנס לחדר האוכל, הכושר והעיסוי של המועדון. רשפורד וחבריו מנסים לגשר: "תתנצל בפני המאמן"

(גודל טקסט)

ההתנהגות של ג'יידון סאנצ'ו הביאה לבידודו משאר סגל הקבוצה הבוגרת של מנצ'סטר יונייטד, ומעבר לאימונים יחד עם שחקני האקדמיה. כזכור, האנגלי הצעיר ביקר את מאמנו, אריק טן האח, לאחר שההולנדי בחר לא לרשום אותו לסגל הקבוצה במשחק נגד ארסנל, ובעקבות כך היחסים בין השניים הדרדרו לכדי "מלחמת תגובות" ברשתות החברתיות, כשנראה שהשיא הגיע עם הדיווחים על הרצון של השדים האדומים למכור את סאנצ'ו כבר בחודש ינואר הקרוב.

כעת, מתברר כי טן האח הגלה לחלוטין את שחקן הכנף האנגלי מכל המתקנים של הקבוצה הבוגרת, כולל חדרי הכושר, העיסוי ואפילו חדר האוכל, מה שממשיך להרחיק אותו מחבריו לסגל של יונייטד. סאנצ'ו מורשה, לפי דיווח של "המירור", להשתמש אך ורק במתקנים של האקדמיה, זאת עד שהוא יתנצל בפני מאמנו על דבריו והתנהגותו. עוד נאמר כי מתברר שההתנהגות אותה ביקר טן האח כלפי הדרך בה סאנצ'ו התאמן, היא גם על האיחורים הרבים שלו, וכי הביקורת של האנגלי כלפיו הייתה "הקש ששבר את גב הגמל" וגרם להולנדי להרחיקו מכל המתקנים.

נראה כי חבריו לקבוצה הבוגרת אכן מנסים לפתור את הסיטואציה שהסתבכה, כשלפי הדיווח באנגליה, מרכוס רשפורד, הארי מגווייר ולוק שואו, חבריו גם לחדר ההלבשה בנבחרת "שלושת האריות", ביקשו ממנו להתנצל בפני טן האח.

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
לא מוכן להקשיב לסאנצ'ו ללא התנצלות. טן האח | אימג'בנק GettyImages

סאנצ'ו בן ה-23 הצטרף למנצ'סטר יונייטד רק לפני שנתיים תמורת 73 מיליון ליש"ט, ונראה כי המשבר ביחסים שלו עם המאמן רחוקים מלהסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי