"נראית הכי רצינית": הקבוצה שמובילה את המירוץ להחתמת סאנצ'ו

play
ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: לינדלוף הרעיד את הרשת, מנצ'סטר יונייטד התאוששה עם ניצחון על לוטון 05:59

באיטליה מדווחים: אחרי העימות הפומבי עם טן האח והיכולת הדלה, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להיפטר מחוזהו הכבד של האנגלי כבר בינואר. יובנטוס רוצה לצרפו בהשאלה, אך יש סעיף משמעותי שמעורר מחלוקת

(גודל טקסט)

יובנטוס מובילה את המירוץ להחתמת ג'יידון סאנצ'ו, שצפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בחודש ינואר הקרוב. כזכור, שחקן הכנף התעמת פומבית העונה עם המאמן אריק טן האח והוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של השדים האדומים, ששואפים לבצע מתיחת פנים משמעותית בסגל וכמובן ישמחו להיפטר מחוזהו הכבד של סאנצ'ו שמרוויח כ-250 אלף פאונד לשבוע.

לפי התקשורת האיטלקית, יובנטוס "נראית הכי רצינית" ורוצה לצרף את סאנצ'ו בהשאלה כבר בינואר, אך מנצ'סטר יונייטד דורשת שבסיום העונה יוכנס להסכם סעיף של חובת רכישה, ועדיין לא ברור אם הגברת הזקנה תסכים להתחייב לקנות את השחקן ללא קשר ליכולת שיציג.

באולד טראפורד מעריכים שהמועדון יכול להכניס כ-50 מיליון ליש"ט ממכירתו ולאחרונה שמו נקשר למעבר לכסף הגדול של סעודיה, אלא שבשלב זה של הקריירה נראה כי סאנצ'ו מעוניין להישאר באירופה ולתקן את הרושם הרע שנוצר בעקבות התקופה הרעה במנצ'סטר יונייטד.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

בסיום ההפסד של יונייטד 3:1 לארסנל בספטמבר, נשאל טן האח מדוע סאנצ'ו אפילו לא נכלל בסגל, והשיב: "הוא לא התאמן כמו שצריך, ולכן לא נבחר. צריך להגיע לרמה מסוימת מדי יום במנצ'סטר יונייטד. יש לנו הרבה עומק בחלק ההתקפי, ולכן לא בחרתי בו לסגל".

כשעתיים לאחר שריקת הסיום, החליט סאנצ'ו לענות. "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים", כתב ברשתות החברתיות. "אני לא אתן לאנשים להגיד דברים שאינם נכונים בשום צורה. התאמנתי טוב מאוד השבוע. אני חושב שיש סיבות אחרות לעניין הזה, אני לא רוצה להיכנס אליהן. הייתי שעיר לעזאזל כבר תקופה ארוכה, וזה לא הוגן".

שחקן הכנף הוסיף וכתב: "כל מה שאני רוצה זה לשחק כדורגל עם חיוך על הפנים ולעזור לקבוצה. אני מכבד את כל ההחלטות של הצוות המקצועי, אני משחק לצד שחקנים פנטסטיים ואסיר תודה על כך, ומבין שמדי שבוע יש פה תחרות. אמשיך להילחם על החולצה, לא משנה מה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי