"בבקשה תגידו לי שזו בדיחה": זה הרכש החדש של מנצ'סטר יונייטד?

play
ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את אברטון, גרנאצ'ו הבקיע שער נדיר 02:21

הוילונד עדיין לא מצא את הרשת בליגה, רק שלושה שחקנים כבשו יותר מפעם אחת וטן האח מנסה לפתור את בעיית המחץ של השדים האדומים עם צירוף החלוץ שהוגדר כ"פלופ" והפך למושא ללעג: "הסיוט נמשך"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד בדקה אפשרות להחתים את טימו ורנר, שהוגדר כ"פלופ" אחרי שנתיים רעות מאוד בצ'לסי. בזמן שחלוץ הרכש היקר ראסמוס הוילונד עדיין לא הבקיע העונה בפרמיירליג, המאמן אריק טן האח מחפש להחתים שחקן התקפה נוסף בחלון ההעברות של ינואר ועל פי דיווח ב'סקיי גרמניה', חלוץ לייפציג נמצא גבוה ברשימות של מאמן השדים האדומים.

בדיווח נטען כי יונייטד כבר פנתה ללייפציג לגבי זמינותו של החלוץ, אך בין הצדדים טרם החל משא ומתן. כזכור, ורנר חתם בצ'לסי בקיץ 2020 תמורת 53 מיליון ליש"ט והגיע בקול תרועה, אך הבקיע רק 23 שערים ב-89 משחקים ונמכר חזרה לקבוצה של רד בול ב-23 מיליון ליש"ט. מאז הוא הבקיע 16 שערים ב-40 הופעות, אך העונה הוא מצא את הרשת רק פעמיים ב-13 משחקים.

למרות הכישלון בצ'לסי, גם פולהאם ו-ווסטהאם מתעניינות בוורנר, כאשר גם ריאל מדריד הגדולה הוזכר כמועמדת לצרפו. על אף ששמו נקשר ללא מעט מועדונים, אוהדי מנצ'סטר יונייטד ממש לא התלהבו מהדיווחים. "בבקשה תגידו לי שזו בדיחה", כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "סיוט שלא נגמר".

הוילונד אמנם הבקיע חמישה שערים בליגת האלופות, אך בפרמיירליג מאזנו כאמור עומד על 0 גולים ומי שמובילים את טבלת הכובשים של הקבוצה הם ברונו פרננדש וסקוט מקטומיניי (3 שערים כל אחד). מלבד שני הקשרים, מרכוס רשפורד הוא היחיד שהבקיע יותר מפעם אחת במסגרת הליגה. עם 16 שערים בלבד ב-13 מחזורים, ורנר הוא התשובה לבעיה של השדים האדומים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי