כמו רונאלדו וזלאטן: יונייטד תחתים את הכוכב ש"בחיים לא יברח מהכדור"?

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד: בורנמות' הביסה 0:3 את יונייטד 01:47

בצל הדיווחים על מעבר אפשרי של תומאס מולר, אקס המועדון ממליץ לצרפו למרות הגיל: "בדומה לזלאטן ורונאלדו שהגיעו בשלהי הקריירה, הוא תמיד ייקח אחריות. יש 5-6 שחקנים שלא מבקשים את הכדור"

(גודל טקסט)

אקס מנצ'סטר יונייטד לואיס סאהה סבור שהמועדון צריך להחתים את תומאס מולר בינואר. הגרמני בן ה-34 הפך הענה לשחקן ספסל אצל תומאס טוכל וישנים דיווחים כי קבוצתו של אריק טן האח מעוניינת לצרפו, כשבמקביל מפרסמים בגרמניה על אפשרות שחוזהו בבאיירן מינכן יוארך.

אם מולר לא יאריך בסופו של דבר את חוזהו בבאיירן מינכן, הבווארים יצטרכו למכור את השחקן האגדי שמעולם לא עזב בחלון ההעברות הקרוב על מנת לא לאבד אותו בחינם בקיץ 2024.

סאהה אמר: "מולר הוא מנהיג מוערך וכדורגלן נערץ בכל העולם. הוא שיחק באחד המועדונים הטובים בעולם במשךשנים והשיג הכל עם באיירן. הוא אולי לא מהיר וקטלני כמו רוברט לבנדובסקי, אבל הוא שחקן מוכשר, איכותי, חכם ובעל אופי ותכונות שאי אפשר לפקפק בהן".

תומאס מולר. בקרוב בתיאטרון החלומות? | GettyImages, Alexander Hassenstein

"הוא בן 34, אבל הוא יכול להיות התשובה לבעיות של מנצ'סטר יונייטד, גם אם זה לא יהיה לטווח ארוך מאוד", המשיך סאהה, "לא להרבה שחקנים יש אופי כמו שלו וניסיון כל כך עשיר ברמות הכי גבוהות. בדומה להחתמות של כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ' שהגיעו בגיל יחסית מבוגר, לא היה ספק לגבי היכולת והאיכות שלהם. הם אתגרו את עצמם ואת חבריהם לקבוצה. זה מה שהמועדון צריך וזה יכול לקרות אם שחקן כמו מולר יגיע למנצ'סטר יונייטד. בכל פעם שרונאלדו וזלאטן עלו על המגרש, הם היו בטוחים בעצמם והיה להם את האומץ לקחת את הכדור ללא קשר אם הם שיחקו טוב או לא. הם לא ברחו מאחריות. כיום יש במועדון שחקנים שחושבים פעמיים לפני שהם מבקשים את הכדור. כשיש לך חמישה או שישה כאלה, זו בעיה".

מנצ'סטר יונייטד שקעה אמש (שבת) לשפל נוסף, כשחטפה 3:0 מבורנמות', בתבוסה שהביאה איתה שריקות בוז צורמות ביציעי אולד טראפורד. מיותר לציין שגם הפרשנים באנגליה לא נותרו אדישים. "האם מישהו זכה בתואר מאמן החודש ופוטר מעובדתו באותו סוף שבוע?" תהה גארי ליניקר, בעוד גארי נוויל הוסיף וצייץ: "כל כך לא יציבים. מחריד. צפיתי עכשיו בתקציר, ונראה ש-3:0 זו תוצאה טובה!"

היכולת רעה, הקפטן לא ישחק באנפילד. פרננדש | אימג'בנק GettyImages

שחקן הקבוצה לשעבר אואן הארגריבס אמר: "הקשיבו לשריקות הבוז, הביטו בכל המושבים הריקים. האוהדים דיברו. זו היתה הופעה מביכה וזה ככה כל העונה".

יונייטד כבר איכשהו נחלצה ממשחקים בהם הציגה יכולת כזאת, אבל מדובר פה במדורגת 16 שמשחקת באולד טראפורד", ניתח טים שרווד. "במחצית השנייה זה היה נראה כאילו השחקנים הרימו ידיים, וזה מדאיג מאוד עבור האוהדים. כרגע, אני לא רואה את מנצ'סטר יונייטד משתחלת לטופ 4".

שחקן העבר כריס סאטון הוסיף: "בונרמות' עשתה להם בית ספר. התוצאה החמיאה ליונייטד. היה לה מזל העונה – היא ניצחה יריבות מהחלק התחתון של הטבלה". על הכרטיס הצהוב של ברונו פרננדש, בגללו יחמיץ את המשחק מול ליברפול במחזור הבא, אמר: "הוא צריך לכעוס רק על עצמו, לא על השופט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי