מבוקש: מנצ'סטר יונייטד תחטוף את השחקן שברצלונה רוצה להחתים?

שני המועדונים מעוניינים להחתים בינואר קשר בן 22 שצפוי לעלות כ-55 מיליון יורו, אך הבעיות הכלכליות של הקבוצה של צ'אבי עשויות לשחק לטובתו של אריק טן האח

(גודל טקסט)

האם אמאדו אונאנה בדרך למועדון מפואר? על פי הדיווחים, קשר אברטון בן ה-22 סומן כאחת ממטרות הרכש המרכזיות של ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. נטען כי הבלגי שנולד בסנגל נמצא תחת מעקב צמוד של השדים האדומים, שכן המאמן אריק טן האח דורש חיזוק מיידי למרכז המגרש בעקבות הירידה הגדולה ביכולת של קאסמירו והעזיבה הצפויה של דוני ואן דה בייק.

כאמור, גם ברצלונה מעוניינת באונאנה ועל פי הדיווחים כבר יצרה קשה עם נציגי בניסיון לשכנעו להצטרף. כידוע, הפציעה הקשה של גאבי השאירה את צ'אבי עם דלילות במרכז המגרש, והמאמן להוט לצרף שחקן איכותי כבר בחודש ינואר הקרוב. עם זאת, בארסה סובלת מבעיות כלכליות והמחיר הגבוה שדורשת אברטון (55 מיליון יורו) מרתיע אותה מלהחתים את השחקן מיידית.

מי שעשויה לנצל את המצב היא יונייטד, שפועלת על מנת להיפטר מחוזים שמנים ומנסה לשנות את פניה לקראת השנים הקרובות. במועדון מאמינים כי הקשר הצעיר יוכל להיות תוספת משמעותית במרכז המגרש לצידו של סופיאן אמרבאט. מנגד, אברטון מרוצה מאוד מיכולתו ותנסה לשמור על השחקן שמחזיק בחוזה עד 2027 לפחות עד תום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי