"לא נתקלתי בהרבה כמוהו": פפ מתמוגג מפודן, "הסכין" של סיטי

play
הכוכב החדש. פודן | GettyImages, James Gill - Danehouse
פודן להט עם שלושער, מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור ל-1:3 על ברנטפורד 02:38

גיבור השלושער של התכולים מאמץ את תפקידו החדש (שאולי יועתק גם לנבחרת) וסוחט מחמאות נדירות ממאמנו: "יוביל אותנו בעתיד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בעוד שארלינג הולאנד וקווין דה בראונה עדיין בתהליכי חזרה לכושר, מנצ'סטר סיטי מוצאת גיבור חדש, ומכתירה כוכב חדש: פיל פודן. האנגלי כיכב אמש (שני) עם שלושער ענק בניצחון 1:3 של סיטי על ברנטפורד, שצמצם את הפער מליברפול לשתי נקודות.

בסיום קיבל פודן שבחים נדירים מפפ גווארדיולה. "האופן שבו הוא נע בשטחים קטנים, ראיתי בקריירה מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לעשות את זה כמוהו. בכל פעם שהוא נכנס לרחבה יש מן תחושה באוויר, מן ציפייה כזאת…הוא מסוגל לכבוש או לבשל, ונדיר לראות שילוב כזה של שחקן שנע לתוך הכיסים של ההגנה וחותך אותה כמו סכין. כמעט לא יצא לי להיתקל בשחקנים עם איכות כזו לאורך כל שנותיי כשחקן וכמאמן", אמר המאמן, שמעניק העונה יותר חופש פעולה לפודן ומציב אותו בעמדה מעט שונה, יותר במרכז השדה ופחות בכנף.

"מאז ומתמיד היה לפיל חוש לשערים. למרות שהוא רק בן 23, יש לו ברזומה כבר 250 הופעות במדי סיטי והוא כבר עכשיו שחקן משפיע מאוד. הוא אדיר, המספרים שלו ממש טובים", אומר גווארדיולה. "יבוא יום והוא יוביל אותנו. דה בראונה וברנרדו סילבה משאירים לו פתח לגדול, והוא לאט לאט הופך למנהיג. אני מצפה ממנו להיות אחד השחקנים שינהיגו ויובילו את השחקנים הצעירים".

פיל פודן, מנצ'סטר סיטי חוגג
הכוכב החדש. פודן | GettyImages, James Gill – Danehouse

השימוש החדש בפודן לא רק כשחקן כנף, עשוי להיות מועתק גם לנבחרת אנגליה. ג'יימי קראגר שפירשן את המשחק אמש לרשת "סקיי", טוען ש"סאות'גייט טען שפודן לא יכול לשחק במרכז כי הוא לא משחק במרכז במנצ'סטר סיטי. עכשיו אין לו תירוצים, ואין סיבה שלא ינסה את זה".

באנגליה מאמינים שמאבק האליפות יילך עד הסוף העונה. עם שלוש קבוצות בצמרת שמפרידות ביניהן שתי נקודות בלבד (סיטי, ליברפול וארסנל), יש סיבה טובה להאמין שאכן כך יהיה.

"הולך להיות חתיכת מירוץ השנה, אבל נראה שהכל הולך לכיוון של מנצ'סטר סיטי", טען הפרשן כריס סאטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי