פיל גוד: צפו בכל השערים והבישולים של פיל פודן העונה בפרמיירליג

play
שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן | GettyImages, Ryan Pierse
כל השערים והבישולים של פיל פודן העונה 06:59

בעבר טען פפ כי האנגלי הוא "השחקן המוכשר ביותר שראיתי", והעונה אי אפשר להוציא אותו מההרכב - כשהשלושער מול ברנפורד היה הדובדבן על הקצפת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ביולי 2019, זכה פיל פודן למחמאה הגדולה ביותר שקיבל, ואולי גם יקבל בקריירה שלו – מאמנו פפ גווארדיולה טען: "הוא השחקן הכי מוכשר שאי פעם ראיתי בקריירת האימון שלו. יש לו כל מה שצריך כדי להפוך לאחד השחקנים הכי גדולים שיש. הבעיה היחידה שלו היא שהמאמן שלו לפעמים משאיר אותו מחוץ להרכב, ואני מקווה שבהמשך גם זה ישתפר".

זה אכן השתפר: בעונת 2019/20 רשם פודן 8 שערים ו-9 בישולים בכל המסגרות, ב-2020/21 16 ו-10, אשתקד 15 ו-8, והעונה 11 ו-9, כשאנחנו בסך הכל בתחילת פברואר. עדות נוספת להפיכתו באנקר במכונה המשומנת של פפ גווארדיולה מגיעה מכמות הדקות – 2,522 בכל המסגרות, כשרק קייל ווקר לפניו (2,523). הקשר המוכשר אף פתח 33 פעמים בהרכב – יותר מכל שחקן אחר בקבוצה (חוליאן אלברס אחריו עם 32).

אמש הגיע פודן לגבהים חדשים, כשסיפק שלושער ב-1:3 על ברנטפורד וגרם לגווארדיולה להתמוגג פעם נוספת. "ראיתי בקריירה מעט מאוד שחקנים שמסוגלים לנוע בשטחים קטנים כמוהו", אמר מאמן סיטי. "בכל פעם שהוא נכנס לרחבה יש מן תחושה באוויר, מן ציפייה כזאת…הוא מסוגל לכבוש או לבשל, ונדיר לראות שילוב כזה של שחקן שנע לתוך הכיסים של ההגנה וחותך אותה כמו סכין. כמעט לא יצא לי להיתקל בשחקנים עם איכות כזו לאורך כל שנותיי כשחקן וכמאמן. הוא אדיר, המספרים שלו ממש טובים. יבוא יום והוא יוביל אותנו. דה בראונה וברנרדו סילבה משאירים לו פתח לגדול, והוא לאט לאט הופך למנהיג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי