קלופ תקף את השופט אחרי הזכייה בגביע הליגה: "הוא לא היה ברמה"

play
יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול | רויטרס
בדקה ה-118: ואן דייק נתן לליברפול את התואר אחרי הארכה מול צ'לסי. צפו 04:31

מנג'ר ליברפול אחרי ה-0:1 על צ'לסי בדקה ה-118: "אמרו לי שיש באנגליה פתגם 'לא זוכים בתארים עם ילדים. ממש!". חראפנברך ואנדו ייבדקו, ואן דייק: "חשבו שאני גמור". פוצ'טינו החמיא לשחקניו: "אי אפשר להשוות בין הקבוצות. אין שום דבר שיכול לנחם אותי"

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

ליברפול מוליכה את הפרמיירליג לאחר 26 מחזורים, ביום רביעי תשחק בשמינית גמר גביע האנגלי ובשמינית גמר הליגה האירופית החל מהשבוע הבא מצפים לה שני מפגשים עם ספרטה פראג, כל זאת למרות עשרות פציעות רבות שמהן היא סבלה ועודנה סובלת העונה. אמש (ראשון) היא הגיעה לגמר גביע הליגה באצטדיון וומבלי, למשחק על התואר הראשון של העונה, גם ללא מוחמד סלאח ודרווין נונייס, אבל בהרכב צעיר למדי, על אף שאיבדה בנוסף את ריאן חראפנברך שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, ניצחה 0:1 את צ'לסי וזכתה בגביע הליגה העשירי בתולדותיה, יותר מכל קבוצה אחרת.

ליברפול וצ'לסי נפגשו בארבעה גמרים בחמש השנים האחרונות ואחרי ששלושת הקודמים הוכרעו רק בדו קרב פנדלים, אתמול ההכרעה הגיעה עמוק בתוך ההארכה, בדקה ה-118 אחרי שווירג'יל ואן דייק התרומם נהדר לכדור קרן של קוסטס צימיקאס וקבע 0:1 דרמטי בסיום – 58 דקות אחרי שכבש בנגיחה נוספת, שער שנפסל בהמלצת שופטי המסך בהחלטה מעוררת מחלוקת.

יורגן קלופ מניף את גביע הליגה
תואר ראשון מבין ארבעה על הפרק בעונת הפרידה שלו מליברפול. קלופ | רויטרס

המנג'ר יורגן קלופ לא הסתיר את זעמו על השיפוט בסיום: "הבקענו שני שערים היום. היה בכלל נבדל? לא הסתכלתי, אז אני באמת שואל. מי היו שופטי המסך?", אמר כשחיוך גדול מרוח על פניו, "היה משחק מצוין בין שתי קבוצות שעבדו מאוד קשה והשופט לא היה ברמה שלהן, זה הכל. אני מתנצל על זה, אני יודע שאתם תעשו מזה סיפור, אבל הוא אפילו לא שרק לעבירה (של קאייסדו על חראפנברך שנפצע). זה התואר הכי מיוחד שזכיתי בו", אמר לסיכום. קלופ, שיעזוב בתום העונה בתום תשע שנים ונקרא על ידי ואן דייק להניף איתו את הגביע, "אמרו לי שבאנגליה יש פתגם שאומר 'לא זוכים בתארים עם ילדים'. כן, ממש!".

באשר לחראפנברך, הוא פונה על אלונקה והחשש בליברפול מפציעה שתשבית גם אותו לתקופה ארוכה – אחרי שהקבוצה גם כך נאלצת להסתדר ללא אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ואל מאטיפ, דומיניק סובוסלאי, טיאגו אלקנטרה, קרטיס ג'ונס, דיוגו ז'וטה, מוחמד סלאח, דרווין ונונייס וזו לא סוף הרשימה. אם לא די בכך, וואטרו אנדו נצפה עוזב את האצטדיון על קביים וגם הוא ייבדק בימים הקרובים.

וירג'יל ואן דייק, הבלם שכאמור הכריע את ההתמודודת בדקה ה-118 ונבחר לשחקן המצטיין על ידי האנגלים, אמר למצלמות בחגיגות בחדר ההלבשה: "הם חשבו שאני כבר גמור".

מאוריסיו פוצ'טינו קיווה להוביל את צ'לסי לתואר הראשון שלה בעידן הבעלים החדש טוד בולי ולפרקים הבלוז היו ראויים לניצחון, אבל קול פאלמר וקונור גלאגר פשוט לא הצליחו להכניע את קלהר בין הקורות של ליברפול – משחק יוצא מן הכלל של השועכר המחליף שמשחק בהיעדרו של אליסון.

בסיום אמר מנג'ר הבלוז: "אני מרוצה מהמשחק ומהגישה שלנו היום, התחרינו עד הסוף. השחקנים צריכים להגיש את הכאב הזה כדי להתקדם, כרגע אין שום דבר שאפשר לומר לי שינחם אותי או יגרום לי להרגיש טוב יותר. אנחנו קבוצה צעירה שאין מה להשוות אותה לליברפול, גם אם היא סיימה את המשחק בהרכב מאוד צעיר. פשוט בלתי אפשרי להשוות בין הקבוצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי