לפני המפגש בין ליברפול לסיטי: ארסנל עם עלייה דרמטית לפסגה

play
שחקני ארסנל חוגגים עם קאי האברץ | רויטרס
צפו: האברץ כבש, ארסנל השיגה 1:2 דרמטי ועלתה לפסגת הפרמיירליג 02:10

אחרי טעות מגוחכת של רמסדייל וגם שתי הצלות גדולות שלו, האברץ (86) העניק 1:2 ביתי על ברנטפורד והעביר את הלחץ למשחק הצמרת בין שתי המתחרות. צפו ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על אברטון

(גודל טקסט)

לפני משחק העונה הגדול בין ליברפול למנצ'סטר סיטי ביום ראשון (17:45, ספורט1), ארסנל עלתה לפחות זמנית לפסגה בזכות 1:2 דרמטי בבית מול ברנטפורד. היא תישאר ראשונה אם המפגש באנפילד לא יוכרע. במשחק הצהריים שפתח את המחזור ה-28, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על אברטון.

קאי האברץ שחקן ארסנל נוגח לרשת ברנטפורד
קאי האברץ שחקן ארסנל נוגח לרשת ברנטפורד | רויטרס

ארסנל – ברנטפורד 1:2

אחרי שישיות, רביעיות וחמישיות, ארסנל נאלצה הפעם לעבוד קשה בדרך להארכת רצף ניצחונות הליגה שלה לשמונה. הקבוצה של מיקל ארטטה הפכה ב-0:6 על שפילד יונייטד לראשונה בתולדות הפרמיירליג שמבקיעה לפחות חמישה שערים בשלושה משחקי חוץ רצופים, אבל לעיני אוהדיה הייתה על סף איבוד נקודות מול יריבה מולה סיימה ב-1:1 בבית בעונה שעברה. דויד ראיה לא יכול היה לשחק מול הקבוצה ממנה הוא מושאל, ארון רמסדייל פתח במקומו ולפני ההפסקה סיבך את המארחת עם טעות איומה שעלתה בשוויון של יואן וויסה, אחרי שער יתרון של דקלן רייס. אבל השוער האנגלי החזיר עם שתי עצירות נהדרות, מנע מברנטפורד את המהפך ובדקה ה-86 חגג בטירוף את שער הניצחון של קאי האברץ הגרמני, שהשלים הבקעות בשלושה משחקי ליגה רצופים והציב את ארסנל במקום הראשון. ברנטפורד עם נקודה בלבד מ-15 האחרונות ורק חמש נקודות מעל הקו האדום.

יואן וויסה שחקן ברנטפורד כובש מול ארון רמסדייל שוער ארסנל
יואן וויסה שחקן ברנטפורד כובש מול ארון רמסדייל שוער ארסנל | רויטרס
דקלן רייס חוגג שער לזכות ארסנל
דקלן רייס חוגג שער לזכות ארסנל | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 19: גול! בן ווייט הגביה למרכז הרחבה, ודקלן רייס עלה גבוה כדי לנגוח לפינה בצורה מצוינת וקבע 0:1 לארסנל.

דקה 45+4: גול! איזו טעות מגוחכת של רמסדייל. השוער קיבל כדור מההגנה ותחת הלחץ של וויסה בעט על רגלו של החלוץ שגלש משם אל הרשת. ברנטפורד עם 1:1 לפני ההפסקה, שחקני ארסנל ניגשו לעודד את השוער המובך.

דקה 56: טוני זיהה את את רמסדייל מחוץ לשער ובעט מ-35 מטרים, השוער התעופף והדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 71: ברנטפורד כמעט השלימה מהפך עם נגיחה מקרוב של הבלם קולינס, אבל גם הפעם רמסדייל מתח את איבריו והדף לקרן.

דקה 74: רייס סובב מ-16 מטרים וכבר הכניע את פלקן, אבל הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 86: גול! ווייט ביצע דאבל-פס בצד ימין והרים נהדר אל הרחבה, האברץ נגח בעוצמה מחמישה מטרים ופלקן רק נגע בדרך אל הרשת. 1:2 דרמטי לארסנל.

ארון רמסדייל שוער ארסנל חוגג
כיפר על הטעות וחגג את המהפך. ארון רמסדייל | רויטרס

מנצ'סטר יונייטד – אברטון 0:2

אחרי שני הפסדים רצופים, כולל 3:1 כואב בדרבי, מנצ'סטר יונייטד התאוששה עם ניצחון ביתי על הטופיז, שלא השיגו שלוש נקודות באולד טראפורד כבר יותר מעשור (מאז ה-0:1 בדצמבר 2013) וסופרים חמישה הפסדים רצופים מול המארחת וגם 11 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. השדים האדומים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון מפנדל של ברונו פרננדש בדקה ה-12, אחרי שהקפטן האורח ג'יימס טרקובסקי הכשיל את אלחנדרו גרנאצ'ו בקצה הרחבה. דווייט מקניל, ג'יימס גארנר ואמאדו אונאנה היו קרובים לשוויון, פרננדש כמעט השלים צמד מנגד עם כדור חופשי אדיר שג'ורדן פיקפורד הדף (27) ואז גרנאצ'ו כדרר פעם נוספת אל הרחבה וסחט פנדל שני. הקפטן הפורטוגלי ויתר למרכוס רשפורד שדייק גם הוא (36) וחגג שער שני רצוף, אחרי הגול המרהיב בדרבי. פיקפורד מנע את הגדלת התוצאה במחצית השנייה ומנגד לואיס דובין פספס הזדמנות לצמק. יונייטד מרחק שלוש נקודות מטוטנהאם החמישית, כשגם המקום הזה אמור להוביל לליגת האלופות בתום העונה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש | רויטרס

משחקים נוספים:

בורנמות' – שפילד יונייטד 2:2 לבורנמות': דאנגו אוטארה (74), אנס אונאל (90+2), לשפילד: גוסטבו האמר (27), ג'ק רובינסון (65)

קריסטל פאלאס – לוטון 0:1 לפאלאס: ז'אן פיליפ מאטטה (11)

וולבס – פולהאם 1:2 לוולבס: ריאן אייט-נורי (52), טום קיירני (67, עצמי), לפולהאם: אלכס איוובי (90+9)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי