זעם בברנטפורד: ארסנל עלתה לפסגה בזכות שגיאת שיפוט חמורה

play
מיקל ארטטה מאמן ארסנל | רויטרס
צפו: האברץ כבש, ארסנל השיגה 1:2 דרמטי ועלתה לפסגת הפרמיירליג 02:10

התותחנים שבו למקום הראשון בזכות שער ניצחון של האברץ: "אמור היה להיות מורחק". רמסדייל שגה, והציל את חבריו: "הראה את האופי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

קאי האברץ נגח אתמול (שבת) את שער הניצחון של ארסנל והעלה אותה לפסגת הפרמיירליג, אבל בשורות היריבה ברנטפורד בטוחים: הגרמני אמור היה להיות מורחק הרבה לפני כן בגלל צלילה בוטה ברחבה. ארסנל הצליחה לגבור אתמול בקושי 1:2 על ברנטפורד בבית ולהמשיך ברצף המרשים (שמונה ניצחונות ליגה), כשהאברץ נוגח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-86, ולפני המשחק של ליברפול הערב מול מנצ'סטר סיטי (17:45, ספורט1) התותחנים ניצבים במקום הראשון, לראשונה מאז דצמבר.

עם זאת, מאמן ברנטפורד תומאס פרנק טוען שהאברץ אמור היה להיות מורחק, אחרי שניסה לצלול ברחבה במהלך ניסיון חילוץ של שחקן ברנטפורד – כאשר היה לחובתו כבר כרטיס צהוב. "למעשה, אני לא חושב שקאי האברץ אמור היה להיות על המגרש כשהוא כבש", אמר המאמן המתוסכל, "זו הייתה צליחלה ברורה. אולי זה היה קשה עבור השופט, אבל הקוון אמור היה לסמן לו". ואכן, נראה שלא היה מגע בין האברץ לנייתן קולינס, אך השופט סימן להמשיך.

ארון רמסדייל פתח בהרכב בין הקורות, מפני שהשוער הראשון דויד ראיה מושאל מברנטפורד, ושגה בצורה חמורה והביא לשער של האורחים. לאחר מכן הוא חיפה על זה עם שתי הצלות יפות. "הוא הראה את האופי שלו", אמר מיקל ארטטה על השוער שלו, והחמיא לשחקניו: "זה יום מיוחד מאוד עבור המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי