מוגזם? הסכום שמנצ'סטר יונייטד דורשת ממועדון הפאר עבור מייסון גרינווד

play
שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד | רויטרס
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

באנגליה מדווחים שהחלוץ שמושאל לחטאפה צפוי לעזוב את השדים האדומים בקיץ, כאשר אתלטיקו מדריד ביררה לגביו ונרתעה מתג המחיר. גם ברצלונה מתעניינת אך תתקשה לשלם את הסכום המבוקש

(גודל טקסט)

באנגליה טוענים שמייסון גרינווד צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב, לאחר סיום עונת ההשאלה המוצלחת בחטאפה. השדים האדומים ינסו למכור את החלוץ בן ה-22 וידרשו עבורו לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט. מי שכבר ביררה לגביו ושמעה את תג המחיר היא אתלטיקו מדריד.

על פי הדיווח, באתלטיקו הבהירו כי לא ישלמו את הסכום המבוקש ויונייטד תצטרך להפחית בדרישות על מנת שהעסקה תצא לפועל. קבוצה נוספת שמתעניינת בגרינווד היא ברצלונה, שראשיה נפגשו לאחרונה עם אנשי יונייטד על מנת לדון באפשרות שיעבור לאלופת ספרד, אך נראה כי היא תתקשה לשלם 50 מיליון ותנסה להשלים את העסקה בצורה אחרת, אולי בטרייד.

מייסון גרינווד | Diego Souto / Contributor

בקיץ, חרף העובדה כי בוטלו ההאשמות נגדו בגין תקיפה ואונס של בת זוגו, מנצ'סטר יונייטד החליטה לשחרר את גרינווד והשאילה אותו לחטאפה. בספרד, החלוץ הבקיע שמונה שערים לצד חמישה בישולים והצליח לשקום את הקריירה. כעת, נראה כי הוא בדרך לתחנה חדשה.

בינואר 2022 פרסמה זוגתו של גרינווד סרטונים בהם היא מדממת בעקבות תקיפה מצדו. החלוץ נעצר והושעה על ידי השדים האדומים. לאחר מכן נייק ביטלה את ההסכם איתו, ומאז הוא לא שיחק עד שהושאל לחטאפה. בפברואר 2023 נוקו החשדות ודווח כי השניים חידשו את הזוגיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי