אחרי הניצחון הסמלי, ארסנל יודעת וגאה: השנה יש לנו אופי אחר

play
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל חוגג שער | GettyImages, GLYN KIRK/AFP
צפו: ארסנל הלוהטת שוב עקפה את ליברפול בזכות 0:3 גדול אצל ברייטון 02:24

בשנה שעברה ברייטון חיסלה את סיכוייה של ארסנל, השנה התותחנים פירקו אותם בקלות בחוץ. האברץ: "לא דיברנו על סיטי בכלל, הגישה שלנו וקצב העבודה של החבר'ה הם פנומנליים". וגם מה נותר לארסנל, מנצ'סטר סיטי וליברפול עד תום העונה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

מאבק האליפות באנגליה ממשיך להיות צמוד ואיכותי, כאשר לאחרונה שלוש המתחרות על התואר מראות לא רק איכות אלא גם הרבה אופי ומצליחות לעמוד בלחץ. ארסנל עלתה אתמול (שבת) למשחק שלה מול ברייטון שעות ספורות אחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי, ובכל זאת עמדה בלחץ וניצחה 0:3 בברייטון שהחזיר אותם לראש הטבלה.

הניצחון העשירי של ארסנל ב-11 משחקי הליגה האחרונים שלה העמיד אותה על 71 נקודות מ-31 משחקים. ליברפול, שמשחקת בחוץ במנצ'סטר יונייטד ביום ראשון, על 70, כמו גם האלופה מנצ'סטר סיטי. גם הפרש השערים של ארסנל טוב משמעותית משתי יריבותיה.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל חוגג שער
מישהו מפקפק בהם? סאקה לא שומע | אימג'בנק GettyImages, Mike Hewitt

"הגישה שלנו וקצב העבודה של החבר'ה הם פנומנליים, וכולם השקיעו הכל במשחק הזה – זו הסיבה שאנחנו מצליחים כרגע", אמר קאי האברץ, ששוב כבש, "למען האמת לא דיברנו על הניצחון של סיטי. ניסינו להתמקד בעצמנו ולנצח במשחק, זה יותר חשוב מלהסתכל על המשחקים האחרים כרגע. אנחנו חייבים לנצח את המשחקים שלנו ולראות לאן זה מביא אותנו. אנחנו חייבים להמשיך, יש לנו עוד משחק גדול באמצע השבוע".

ברייטון שמה את המסמר האחרון בארון הקבורה של תקוות התואר של ארסנל בעונה שעברה, כאשר הקבוצה מצפון לונדון סבלה מקריסה בסוף העונה. השנה הקבוצה של מיקל ארטטה נראית חזקה הרבה יותר.

הם לא ספגו בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלהם, כשהם מבקיעים 20 שערים תוך כדי, ובסוף השבוע האחרון הראו את האופי שלהם עם תיקו 0:0 מולל מאן סיטי. האוהדים של ארסנל שרו בגשם של החוף הדרומי בסיום, ולמרות שעדיין יש לקבוצה שלהם כמה משחקים קשים לפניהם, תואר ראשון מאז 2004 נראה כעת בהישג ידם.

סאקה אמר שארסנל למדה הרבה מהניסיון הכושל של העונה שעברה לעצור את סיטי. "השנה נוח לנו יותר ואני חושב שהקבוצה טובה יותר. אני מרגיש שאנחנו מוכנים לכל משחק כדי לנצח", אמר.

מה נשאר להן?

ארסנל: אסטון וילה (בית, 14 באפריל), וולבס (חוץ, 20 באפריל), צ'לסי (בית, 23 באפריל), טוטנהאם (חוץ, 28 באפריל), בורנמות (בית, 4 במאי), מנצ'סטר יונייטד (חוץ, 11 במאי), אברטון (בית, 19 במאי).

ליברפול: מנצ'סטר יונייטד (חוץ, 7 באפריל), קריסטל פאלאס (בית, 14 באפריל), פולהאם (חוץ, 21 באפריל),אברטון (חוץ, 24 באפריל), ווסטהאם (חוץ, 27 באפריל), טוטנהאם (בית, 5 במאי), אסטון וילה (חוץ, 11 במאי), וולבס (בית, 19 במאי).

מנצ'סטר סיטי: לוטון (בית, 13 באפריל), טוטנהאם (חוץ), ברייטון (חוץ, 25 באפריל), נוטינגהאם (חוץ, 28 באפריל), וולבס (בית, 4 במאי), פולהאם (חוץ, 11 במאי), ווסטהאם (בית, 19 במאי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי