עוזב את מנצ'סטר יונייטד? האמת מאחורי "המעבר הסנסציוני של מרכוס רשפורד"

play
מרכוס רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Naomi Baker
צפו: פרננדש כבש כמעט מחצי מגרש, מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו ב-2:2 05:23

אחרי השמועות שטענו כי החלוץ האנגלי מועמד מוביל להחליף את קיליאן אמבפה, במועדון מעיר האורות הכחישו: "מעולם לא התעניינו בו, הרעש הגדול נועד לסייע לו להעלות את ערכו ולהחיות את הקריירה"

(גודל טקסט)

מי השתמש בפריז סן ז'רמן על מנת להעלות את המניות של מרכוס רשפורד? בחודשים האחרונים דווח כי פריז סן ז'רמן רואה בשחקן ההתקפה של השדים האדומים כמחליפו של קיליאן אמבפה שצפוי לעבור לריאל מדריד, אך גורם בכיר במועדון הפאר הצרפתי הבהיר כי הקבוצה מעיר האורות אינה מעוניינת בשחקן ההתקפה וחשף כי "המעבר הסנסציוני" הוא בסך הכל פייק ניוז.

באלופת צרפתי סבורים כי הדיווחים שימשו את השחקן ונציגו לשפר את מעמדו ותנאיו במנצ'סטר יונייטד. "פריז סן ז'רמן מעולם לא התעניינה בהחתמת רשפורד", סיפר גורם המעורה בפרטים לתקשורת האנגלית, "לאור הקשיים שהוא חווה העונה על המגרש, זה לא היה על הפרק בשום שלב והרעש הגדול שהיה סביבו נועד לסייע לו להעלות את ערכו ולהחיות מחדש את הקריירה שלו".

מרכוס רשפורד | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

כזכור, רשפורד בן ה-26 חתם בקיץ שעבר על חוזה עד 2028 במנצ'סטר יונייטד ושכרו עומד על 325 אלף ליש"ט לשבוע. אחרי עונה מצוינת מבחינה אישית אשתקד, העונה רשפורד הבקיע שבעה שערי ליגה בלד ב-31 הופעות, הוא מתקשה לשחזר את היכולת שהציג בעבר ומעמדו נמצא בירידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי