חוזר לפרמיירליג: ג'ולן לופטגי סיכם את תנאיו בקבוצה חדשה

play
ג'ולן לופטגי בימיו כמאמן וולבס | GettyImages, Eddie Keogh
צפו: צ'לסי מחצה את ווסטהאם עם 0:5 משפיל, צמד לג'קסון 06:59

המאמן שהתפטר מוולבס בתחילת העונה יחליף את דייויד מויס בווסטהאם. הסקוטי קטל את שחקניו אחרי החמישייה שספגו אצל צ'לסי

(גודל טקסט)

מאזן של ניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים הביא לסיום דרכו של דייויד מויס כמאמן ווסטהאם, שהובסה אתמול (ראשון) 5:0 בידי צ'לסי וספגה חמישייה שנייה בשלושת מחזורי הפרמיירליג האחרונים. מי שצפוי להחליף אותו על הקווים הוא ג'ולן לופטגי, שסיכם את תנאיו עם הפטישים. הסקוטי יעזוב את ווסטהאם בסיום העונה אחרי הודעה רשמית של הקבוצה ועם סיום חוזהו.

שלושה ימים אחרי שדווח באנגליה כי לופטגי במגעים מתקדמים עם ווסטהאם, היום העיתונאי פבריציו רומאנו צייץ שהספרדי קיבל את הצעת המועדון הלונדוני והמשא ומתן בין הצדדים נמצא בשלבי סגירה. בכך יחזור לופטגי לפרמיירליג, אחרי שהתפטר מוולבס שלושה ימים לפני פתיחת העונה הנוכחית בשל אי שביעות רצונו מחוסר ההשקעה של הנהלת הזאבים ברכש.

מאמן ווסטהאם דייויד מויס
סיום צורם לקדנציה מוצלחת. דייויד מויס | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield

בינתיים, הקדנציה המוצלחת של מויס מסתיימת בצורה עגומה במיוחד. הסקוטי שחזר לקדנציה שנייה בדצמבר 2019 ובשנה שעברה הצעיד את ווסטהאם לזכייתה הראשונה בהיסטוריה במפעל אירופי – הקונפרנס ליג – ביקר את שחקניו אחרי התבוסה בסטמפורד ברידג': "שחקנים לא היו בעמדות שלהם. היינו חסרים קשיחות ומנהיגות. המאמן תמיד יקח אחריות, כי זה חלק מהתפקיד וצריך להכין אותם כראוי, אבל איפשהו לאורך הדרך השחקנים צריכים לקחת אחריות ולעשות את התפקיד שלהם. ולשחק חזק, באגרסיביות ובגישה תחרותית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי