אקס מנצ'סטר יונייטד: "ראשפורד ברמה של אמבפה"

לואיס סאהה, חלוץ העבר של המועדון, החמיא לאנגלי: "הוא מבריק, מהיר ובעל טכניקה כמו הצרפתי. ההבדל היחיד הוא ששיחק בקבוצה בבנייה ולכן לא הציג עקביות"

(גודל טקסט)

אין ספק שמרקוס ראשפורד הוא שחקן העונה של מנצ'סטר יונייטד עד עתה. החלוץ האנגלי בן ה-22 כבש 19 משחקים ב-32 הופעות. ביום שישי האחרון חזר להרכב לראשונה לאחר פציעה ארוכה ואמנם לא הצליח לכבוש אך ברור שזה עניין של זמן. שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, החלוץ לואיס סאהה, פירגן בגדול לאנגלי וטען שהוא לא פחות טוב מלא אחר מאשר קיליאן אמבפה.

ראשפורד העונה: 19 שערים ו-6 בישולים ב-2,454 דקות

בראיון ל- "Compare Bet" אמר סאהה: "שניהם שחקנים מבריקים – מהירים מאוד, בעלי יכולת טכנית ומסוגלים לצאת ממצבים מסובכים ולהתגבר על שניים-שלושה שחקנים שמקיפים אותם. מבחינת עמדות הם דומים. אוהבים לשחק בצד וגם ברחבה".

על אמבפה: "הכוח שלו הוא שהוא מאוד ישיר, הוא כל כך מהיר, אתה נותן לו את הכדור והוא מתחיל לרוץ. הוא יכול לשאול את המגנים 'האם אתה מספיק מהיר כדי לשמור עליי שקט 90 דקות'?".

ההבדלים: "מבחינת איכות שניהם באותה הרמה. אמבפה הצליח להשיג יותר עקביות, בעוד ראשפורד היה חלק מקבוצה שבתהליך בנייה, כך שלא היה יכול לבטא את עצמו באמת. תלו בו תקוות שיהיה מנהיג בשלב מוקדם מדי. אמבפה נהנה מכך שהוא משחק עם שחקנים אדירים בפריז סן ז'רמן, כך שהצליח לקבל ביטחון ולנסות דברים שונים".

הערב (רביעי, 19:50, שידור ישיר בספורט1) תארח מנצ'סטר יונייטד את שפילד יונייטד בתקווה לנצח ולהלחיץ את צ'לסי לה יש משחק סופר-קשה נגד מנצ'סטר סיטי מחר. בסיבוב הקודם החלוץ הבריק עם שער ובישול נגד היריבה במהלך התיקו 3:3.

מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל
מרקוס ראשפורד. עונה גדולה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי