צפו בתקציר: ארסנל חזרו לנצח ב-0:2 על סאות'המפטון

צפו בתקציר: התותחנים התאוששו לאחר שני הפסדים והשיגו ניצחון חשוב. נקטייה כבש מטעות אדירה של מקארת'י, סטפנס הורחק, ווילוק הכפיל. ווטפורד הסתבכו בתחתית בעקבות הפסד לברנלי

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות המרשימים של מנצ'סטר יונייטד וליברפול אמש, המחזור ה-31 בפרמיירליג המשיך הערב עם המשחקים בין ווטפורד לברנלי, ובין ארסנל לסאות'המפטון. הוא יגיעו לסיומו מאוחר יותר (22:05 בערוץ ספורט1) כמנצ'סטר סיטי תפגוש את צ'לסי לקרב אדיר שבסופו ליברפול תוכל לזכות באליפות היסטורית לראשונה אחרי 30 שנים.

ארסנל – סאות'המפטון 0:2

שבוע לא קל עבר על הקבוצה של מיקל ארטטה, שחזרה מפגרת הקורונה עם שני הפסדים רצופים למנצ'סטר סיטי וברייטון. התותחנים הגיעו הערב לאצטדיון סנט' מרי של סאות'המפטון כשהם מדורגים במקום ה-11 בליגה האנגלית ועם מכת פציעות חמורה: ללא ברנרד לנו, גבריאל מרטינלי, דויד לואיז ולוקאס טוריירה, ועם הרכב חסר, כשמנגד, המארחת קיוותה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון 0:3 על נוריץ' במחזור הקודם.

אך למרות זאת, לחץ גבוה בפתיחת המשחק הוביל לשער יתרון של התותחנים. בדקה ה-20, השוער ג'יימס מקארתי קיבל מסירה מההגנה על קצה הרחבה, התבלבל ואיבד את הכדור לאדי נקטייה הצעיר, שנהנה מההפקר חטף את הכדור וגלגל לשער חשוף. שער ליגה שני לכישרון האנגלי בן ה-21.

לאחר מכן התותחנים נסוגו והמארחת ניסתה לחזור למשחק, אך לא הגיעה למצבים מסוכנים. ארטטה העלה את כל הכלים מהספסל וערך ארבעה שינויים במחצית השנייה, ולקראת הסיום בא על שכרו. בדקה ה-85 ג'ק סטפנס קיבל כרטיס אדום ישיר לאחר תיקול נוראי. אלכסנדר לקאזט ניגש לבעיטה החופשית, מקארת'י הדף אך ווילוק השתלט על הריבאונד ושחרר בעיטה אדירה לפינה הימנית. 0:2 לארסנל, שמשיגים ניצחון ועולים למקום התשיעי בטבלה.

חוגג את שער היתרון של נקטייה לזכרו של ג'ורג' פלויד | Mike Hewitt/Getty Images

תוצאה נוספת: ברנלי – ווטפורד 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי